مشخصات فنی Galaxy A01 Core توسط گوگل تایید شد

چهارشنبه 4 تیر 1399
موبايل
سامسونگ در حال آماده سازی یک اسمارت فون ارزان قیمت برای کشور های در حال توسعه است که Galaxy A01 Core نام دارد.
سامسونگ در حال آماده سازی یک اسمارت فون ارزان قیمت برای کشور های در حال توسعه است که Galaxy A01 Core نام دارد. این دستگاه از سازمان Bluetooth SIG با بلوتوث 5 مجوز گرفت و در Google Play Console هم رویت شد که شامل یک مشخصات فنی و یک عکس می شود. این دستگاه اقتصادی یک نمایشگر با رزولیشن 720p، یک چیپست قدیمی و 1 گیگابایت رم دارد.
این چیپست در واقع MT6739WW نام دارد که محصولی قدیمی و گمنام از شرکت MediaTek است که حتی به اندازه بودن تحت برند Helio، قدرت ندارد. این چیپست 4 هسته Cortex-A53 با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتزی دارد و یک بار در Nokia 1 Plus هم دیده شده بود. گفته شده که این دستگاه از سیستم عامل اندروید 10 استفاده می کند ولی هنوز مشخص نیست که نسخه کامل آن در این دستگاه نصب شده یا نسخه سبک شده Go از این سیستم عامل.
از نظر ظاهری این دستگاه طراحی استاندارد محصولات ارزان قیمت را دارد و حاشیه هایی در بخش بالایی و پایین آن دیده می شود ولی اندازه آن به قدری نیست که بتوان یک دکمه در آن تعبیه کرد. نمایشگر این محصول به نظر طویل می آید و دکمه های صدا و پاور آن هم در سمت راست دیده می شود.
این گوشی در وبسایت Wi-Fi Alliance با شماره مدل های SM-A013F و SM0-A013F_DS رویت شده که خبر از دو سیمکارته بودن آن می دهد و نشان می دهد که این دستگاه قرار است در بازار های متعددی عرضه شود. Galaxy A01 Core قابلیت ارتباطی Wi-Fi 802.11 b/g/n خواهد داشت و بار دیگر وجود اندروید 10 در آن تایید شده است.

نظرات کاربران در مورد مشخصات فنی Galaxy A01 Core توسط گوگل تایید شد


* الزامی
* الزامی