Xiaomi Redmi Note 9 در TENAA رویت شد

چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399
حالا که تقریبا همه اعضای خانواده Redmi Note 9 معرفی و عرضه شده اند، حالا نوبت به Redmi Note 9 استاندارد است که خود را نشان دهد و بر اساس صفحه ای در وبسایت TENAA دیگر نیازی به صبر بیشتر نیست.
حالا که تقریبا همه اعضای خانواده Redmi Note 9 معرفی و عرضه شده اند، حالا نوبت به Redmi Note 9 استاندارد است که خود را نشان دهد و بر اساس صفحه ای در وبسایت TENAA دیگر نیازی به صبر بیشتر نیست. این دستگاه در وبسایت رگولاتوری CCC چین هم دیده شده است.
همانند همه صفحات گوشی ها در وبسایت TENAA این دستگاه هم برخی از مشخصات فنی و طراحی خود را لو داده است. به نظر می رسد که طراحی این دستگاه با سایر اعضای سری Redmi Note 9 مشابه باشد، چرا که در بخش پشتی این دستگاه هم یک ساختمان دوربین چهارگانه دیده می شود. نمایشگر Redmi Note 9 یک پنل 6.53 اینچی IPS LCD با رزولیشن 1080 در 2340 است و تامین انرژی آن هم بر عهده یک باتری 4920 میلی آمپر ساعتی می باشد.
البته، به جای حسگر اثر انگشت کناری، نسخه استاندارد سنسور اسکنر را در بخش پشتی خود جای داده است. همچنین حفره نمایشگر دوربین سلفی هم به جای مرکز، در سمت چپ و بالای نمایشگر ایجاد شده است.
به نظر می رسد که ساختمان دوربین از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی هم 13 مگاپیکسلی است. متاسفانه، اطلاعات دیگری راجع به دوربین های دیگر یا چیپست این اسمارت فون در دسترس نیست. البته برخی معتقدند که قلب تپنده این دستگاه چیپست MediaTek Helio 80 است، اما هنوز تایید نشده است. آپشن های حافظه رم اما 3 و 4 و 6 گیگابایت خواهند بود، در حالیکه حافظه داخلی هم 32 یا 64 یا 128 گیگابایت در نظر گرفته شده است. شیار کارت حافظه microSD هم در این دستگاه حضور دارد.
این همه اطلاعاتی است که در صفحه منسوب به این دستگاه در وبسایت TENAA به ست آمده اما اینطور که پیداست، تا معرفی رسمی و عرضه Redmi Note 9 زمان زیادی باقی نمانده است، چرا که بیشتر مجوز های رگولاتوری را دریافت کرده است.

نظرات کاربران در مورد Xiaomi Redmi Note 9 در TENAA رویت شد


* الزامی
* الزامی