طراحی iPhone 12 Pro Max به طور کامل فاش شد

شنبه 30 فروردین 1399
موبايل
با اینکه اپل آیفون های جدید امسال را تا چند ماه دیگر معرفی نمی کند، اما به نظر می رسد که غول تکنولوژی ساکن کوپرتینو مرحله طراحی آیفون های بعدی خود را گذرانده،
با اینکه اپل آیفون های جدید امسال را تا چند ماه دیگر معرفی نمی کند، اما به نظر می رسد که غول تکنولوژی ساکن کوپرتینو مرحله طراحی آیفون های بعدی خود را گذرانده، یا حداقل به طراحی نهایی آن نزدیک شده است،  شخصی توانسته به رندر های CAD دستگاهی دست پیدا کن که به احتمال زیاد متعلق به iPhone 12 Pro Max باشد.
رندر های CAD جدید تغییرات طراحی بسیار زیادی را فاش می کند، البته این نکته هم لازم به ذکر است که طراحی که اینجا مشاهده می کنید، تقریبا 70 درصد تمام شده است. هنوز باید کار هایی در بخش دوربین پشتی و بریدگی نمایشگر انجام شود.
به هر حال، سایر جزئیات و المان های طراحی باید درست باشند و طراحی ها با چیزی که شایعات حاکی از آن بودند، تطابق دارند، یعنی اسمارت فونی شبیه به iPad Pro با کناره های تخت. این دستگاه اندکی هم ما را به یاد طراحی iPhone 5s انداخت.
نمایشگر دستگاه حاشیه های بسیار باریک تری خواهد داشت، یعنی حدود 0.9 میلی متر باریک تر از حاشیه نمایشگر آیفون های کنونی، بریدگی نمایشگر هم اگر تمام شود، اندکی از بریدگی OnePlus 6 عریض تر خواهد بود، اما از بریدگی های کنونی بسیار کوچکتر می شود. این یعنی نمایشگر نیز بزرگتر خواهد شد و حداقل به 6.7 اینچ خواهد رسید. البته بدنه هم به طرز قابل توجهی طویل تر و عریض تر خواهد شد.
برای ساختمان دوربین چهارگانه پشتی، حالا از جزیره ای مربع شکل استفاده شده و همچنین مشخص شده که iPhone 12 Pro Max از یک سنسور LiDAR هم بهره مند می شود ولی ممکن است جایگاه آن از چیزی که الان می بینیم، متفاوت باشد. چینش دوربین ها نیز هنوز نهایی نشده است.
در آخر هم لازم به ذکر است که شیار اسپیکر طراحی متفاوتی خواهد داشت و خود اسپیکر ها نیز 10 تا 15 درصد صدای بلند تری تولید خواهند کرد.
این گزارش اطلاعات بسیار مهمی را فاش می کند و با توجه به اینکه منبع این رندر های CAD متذکر شده که طراحی آیفون 12 پرو  هنوز نهایی نیست، بهتر است هنوز هیجان زده نشوید چرا که ممکن است طراحی و محصول نهایی با تصویری که در این مقاله مشاهده می کنید، متفاوت باشد.

مشاهده لیست قیمت به روز انواع گوشی در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد طراحی iPhone 12 Pro Max به طور کامل فاش شد


* الزامی
* الزامی