گوشی جدید Mi Note 10 Lite شیائومی با 5 دوربین مجوز NBTC را گرفت

شنبه 23 فروردین 1399
موبايل
شرکت شیائومی چندی پیش Mi Note 10 را معرفی کرد و حالا هم به نظر می رسد که گوشی می نوت 10 لایت در راه است
شرکت شیائومی در آبان ماه سال گذشته سری Mi Note 10 را معرفی کرد و حالا هم به نظر می رسد که این شرکت، نسخه Lite هم برای این سری در نظر دارد. Mi Note 10 Lite که با شماره مدل M2002F4LG شناخته می شود، از وبسایت رگولاتوری کشور تایلند یعنی NBTC مجوز گرفت و این یعنی تا معرفی این محصول زمان زیادی باقی نمانده است.
لیستی که در وبسایت رگولاتوری تایلند رویت شده، هیچ یک مشخصات فنی این دستگاه را فاش نمی کند، ولی ماه گذشته این میان رده در وبسایت FCC هم رویت شده بود و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شده بود.
Mi Note 10 Lite درست مثل نسخه استاندارد از چیپست اسنپدراگون 730G استفاده می کند و نمایشگر آن هم یک پنل 6.47 اینچی AMOLED با رزولیشن FullHD+ است و یک باتری 5260 میلی آمپر ساعتی هم انرژی آن را تامین می کند که می تواند با توان 30 واتی شارژ شود. ولی شباهت های این دستگاه با Mi Note 10 در همینجا تمام می شود.
اسنادی که توسط خود کمپانی شیائومی در وبسایت FCC رویت شده فاش می کند که Mi Note 10 Lite در بخش پشتی خود یک ساختمان دوربین پنجگانه خواهد داشت که ترکیبی از یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، دو لنز 8 مگاپیکسلی، یک لنز 5 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی است. در ضمن گفته شده که این دستگاه از فوکوس خودکار لیزری استفاده نخواهد کرد.

خرید گوشی با پایین ترین قیمت در بازار ایران

همچنین گفته می شود که با اینکه سری Mi Note 10 به صورت پیش فرض از اندروید 9 استفاده می کرد، نسخه Lite اما به طور پیش فرض با اندروید 10 عرضه خواهد شد. هنوز شرکت شیائومی هیچ خبری را به صورت رسمی پیرامون Mi Note 10 Lite منتشر نکرده، ولی انتظار می رود که در هفته های آینده، اخبار بیشتری پیرامون آن منتشر شود.

نظرات کاربران در مورد گوشی جدید Mi Note 10 Lite شیائومی با 5 دوربین مجوز NBTC را گرفت


* الزامی
* الزامی