Redmi K30 Pro نمایشگر تمام صفحه OLED با نرخ ریفرش 60 هرتزی خواهد داشت.

جمعه 1 فروردین 1399
موبايل
Redmi K30 Pro روز پنجم فروردین ماه معرفی خواهد شد و حالا هرچه به مراسم معرفی نزدیک می شویم، کمپانی اطلاعات بیشتری راجع به آن را فاش می کند.
Redmi K30 Pro روز پنجم فروردین ماه معرفی خواهد شد و حالا هرچه به مراسم معرفی نزدیک می شویم، کمپانی اطلاعات بیشتری راجع به آن را فاش می کند. از قبل می دانیم که قلب تپنده Redmi K30 Pro، چیپست اسنپدراگون 865 است و می تواند از تکنولوژی 5G هم پشتیبانی کند و بخش پشتی ساختمان دوربین چهارگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی دارد. حالا این کمپانی چینی، تصویری جدیدی از پرچمدار خود را فاش کرده که بار دیگر، شایعه تمام صفحه بودن آن را تایید می کند.
اگرچه، برخلاف نسخه استاندارد K30، نسخه پرو نمایشگر 120 هرتزی نخواهد داشت. نرخ ریفرش این نمایشگر حتی 90 هرتز هم نخواهد بود و کمپانی تصمیم گرفته نرخ ریفرش را همان 60 هرتز گذشته نگه دارد. ولی گفته شده که این یک پنل AMOLED ساخت سامسونگ است، بنابراین کیفیت شگفت انگیز آن تضمین شده است. نمایشگر AMOLED همچنین به این معناست که اسکنر اثر انگشت دستگاه، زیر نمایشگر آن تعبیه خواهد شد و مثل K30، در بخش کناری آن نخواهد بود.
همچنین لازم به ذکر است که نرخ ریفرش تنها چیزی نیست که نسبت به نسخه استاندارد کم شده، تعداد دوربین های سلفی هم از دو به یک کاهش یافته است. این دوربین در یک موتور جهنده تعبیه شده که هنگام سقوط، به طور خودکار به داخل دستگاه کشیده می شود.
در پست های متعددی در شبکه اجتماعی Weibo، کمپانی ردمی نسخه بنفش K30 Pro را نمایان کرده که همانند نسخه سفید رنگ، دکمه پاور قرمز رنگی دارد. این اسمارت فون بهره مند از اسنپدراگون 865 در رنگ سبز هم عرضه خواهد شد و یک نسخه به تعداد محدود هم تولید خواهد شد که ترجمه نام آن به چینی، سفر فانتزی سه بعدی می باشد.
البته هنوز ردمی مشخصات فنی کامل Redmi K30 Pro را فاش نکرده و آن را برای مراسم معرفی در سه شنبه موکول کرده است، اما این سازنده اسمارت فون چینی تایید کرده که محصول جدیدش از رم LPDDR5، حافظه UFS 3.1، موتور ویبره بهبود یافته و سیستم Game Turbo 3.0 بهره خواهد برد.

نظرات کاربران در مورد Redmi K30 Pro نمایشگر تمام صفحه OLED با نرخ ریفرش 60 هرتزی خواهد داشت.


* الزامی
* الزامی