احتمالا فریم Galaxy S20 Ultra سامسونگ از جنس استیل ضد زنگ خواهد بود.

شنبه 5 بهمن 1398
موبايل
کمپانی سامسونگ در پنج نسل اخیر از پرچمداران خود از فریم های آلومینیومی استفاده کرده است. حالا اما، به نظر میرسد که طرفداران این کمپانی سوپرایز شوند
کمپانی سامسونگ در پنج نسل اخیر از پرچمداران خود از فریم های آلومینیومی استفاده کرده است. حالا اما، به نظر میرسد که طرفداران این کمپانی سوپرایز شوند، چرا که گفته شده که Galaxy S20 Ultra آینده از فریم استیل ضد زنگ استفاده خواهد کرد. منبعی که اولین تصاویر زنده این دستگاه را در فضای مجازی منتشر کرد، طی یک توییت این خبر را اعلام کرده است.
در حال حاضر، تنها سازنده ای که در محصولات خود از استیل ضد زنگ استفاده میکند، اپل است. سه نسل اخیر از آیفون های این کمپانی، از چنین طراحی خاصی استفاده کرده اند که از نظر تئوری کمتر از فلز های دیگر خط و خش میپذیرد و به طور کلی دوام و کیفیت بالاتری را به محصول میدهد.
از سوی دیگر، استیل چگالی بیشتری دارد که ممکن است برای بعضی از کاربران مشکل ساز باشد، چرا که انتظار میرود Galaxy S20 Ultra دستگاه بزرگی باشد. در این صورت، وزن دستگاه مطمئنا بیشتر از 200 گرم میشود که بسته به نوع استفاده کاربر از دستگاهش ممکن است کمی دشوار باشد.

مشاهده قیمت بروز خرید و فروش انواع گوشی موبایل در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد احتمالا فریم Galaxy S20 Ultra سامسونگ از جنس استیل ضد زنگ خواهد بود.


* الزامی
* الزامی