رندر های جدیدی از Galaxy Buds Plus طراحی این محصولات را فاش میکند.

چهارشنبه 2 بهمن 1398
گجت ها
کمپانی سامسونگ سرانجام قصد دارد از نسخه های جدیدی هدفون های بیسیم خود رونمایی کند.
مدتی است که سامسونگ هدفون های کاملا بیسیم تولید میکند و حالا با افزایش تقاضا برای چنین گجت هایی، سامسونگ قصد دارد سری هدفون های بیسیم خود را با Galaxy Buds Plus که احتمالا همراه به پرچمداران Galaxy S20 در بیست و دوم بهمن ماه معرفی میشوند، گسترش دهد. حال که تا مراسم معرفی مدت زیادی باقی نمانده، رندر های جدیدی از این هدفون ها منتشر شده که رنگ آبی آسمانی، مشکی و سفید این گجت های دوست داشتنی را نشان میدهد.
تا کنون میدانیم که Buds Plus جدید این کمپانی به قابلیت ضد نویز فعال مزین نخواهند شد ولی باتری آن ها بزرگتر از نسل قبلی خواهد بود. به غیر از این، هیچ تفاوت دیگری در طراحی و تکنولوژی ساخت این محصول دیده نمیشود.
گزارش جدیدی از تحلیلگران بازار نشان میدهد که سامسونگ در بازار فروش هدست های کاملا بیسیم در سال 2019، مقام سوم را بعد از شیائومی و اپل به دست آورده است. به احتمال زیاد سامسونگ تمام تلاش خود را خواهد کرد تا سهم بیشتری از بازار فروش هدفون های بیسیم در سال 2020 به دست آورد، بنابراین از Buds Plus های جدید انتظارات زیادی وجود دارد.
بر اساس نظر برخی از کارشناسان و تحلیلگران، Buds Plus حداقل 50 درصد گران تر از Galaxy Buds اورجینال خواهد بود که آن را در رنج قیمت حدود 250 دلار قرار میدهد و با محصولاتی مثل AirPods Pro و WF-1000XM3 در یک رده جای میگیرد.

نظرات کاربران در مورد رندر های جدیدی از Galaxy Buds Plus طراحی این محصولات را فاش میکند.


* الزامی
* الزامی