با Kishi شرکت Razer آشنا شوید؛ کنترلر گیمینگ برای موبایل های اندرویدی و iOS

جمعه 27 دی 1398
گجت ها
نمایشگاه CES امسال محل نمایش دستگاه های مختلف است و حالا هم Razer از جدیدترین گیم پد موبایلی خود پرده برداشته است.
این روز ها، بازی کردن با اسمارت فون بسیار متنوع و جذاب شده است. در کنار کلکسیون کاملی از بازی ها در پلتفرم های iOS و اندروید، سرویس های ابری همانند xCloud مایکروسافت و Stadia گوگل کنسول ها و بازی هایی پیشرفته و همانند کامپیوتری را به پلتفرم های بزرگتر آورده اند.
شرکت Razer در گذشته کنترل های بازی متنوعی برای بازی های موبایلی ارائه کرده بود که Junglecat و Raiju از جمله آن هاست، ولی این کنترل ها فقط به اسمارت فون های اندرویدی محدود میشدند. جدیدترین نسخه از این کنترلر ها که Kishi نام دارد، هم برای اسمارت فون های iOS است و هم اندرویدی. لازم به ذکر است که نام های Kishi و Raiju از نام موجودات افسانه ای گرفته شده است.


مشاهده بهترین قیمت انواع دسته بازی مخصوص موبایل - گیم پد در بازار ایران

در غرفه شرکت Razer در نمایشگاه CES 2020 در لاس وگاس، بازی Gears of War 5 را در xCloud امتحان کردیم که بسیار جذاب و لذت بخش بود. چرا که سازگاری بسیار خوبی با Kishi و xCloud داشت.
همانطور که از یک کنترلر چند پلتفرمی انتظار میرود، Kishi به اندازه ای انعطاف پذیر هست که بتواند تعداد زیادی از اسمارت فون ها را در خود جای دهد. هر دو طرف از گجت، به خوبی بخش بالایی و زیرین اسمارت فون را میپوشاند. هم نسخه های اندرویدی و هم iOS از استیک های دو آنالوگی، D-pad، دکمه های اصلی و ماشه ها تشکیل شده اند و تنها تفاوت این دو نوع ارتباط آن هاست. به این صورت که پورت USB-C برای نسخه اندروید و پورت Lightning هم برای آیفون های اپل است.
بنابر اعلام کمپانی سازنده، Kishi تا فصل اول 2020 روانه بازار خواهد شد. هنوز قیمت این دستگاه اعلام نشده است، ولی نباید قیمتش با Junglecat 99 دلاری تفاوت چندانی داشته باشد.

نظرات کاربران در مورد با Kishi شرکت Razer آشنا شوید؛ کنترلر گیمینگ برای موبایل های اندرویدی و iOS


* الزامی
* الزامی