تبلت 400 دلاری Wacom ارزان ترین محصول این کمپانی، با اندروید سازگاری دارد.

چهارشنبه 25 دی 1398
تبلت
CES امسال محل درخشش کمپانی Wacom هم بود. این کمپانی در این نمایشگاه از تبلت قلم دار 399 دلاری Wacom One خود رونمایی کرد که ارزان ترین محصول این شرکت محسوب میشود.

CES امسال محل درخشش کمپانی Wacom هم بود.این کمپانی در این نمایشگاه از تبلت قلم دار 399 دلاری Wacom One خود رونمایی کرد که ارزان ترین محصول این شرکت محسوب میشود. این نمایشگر 13 اینچی با سیستم عامل های macOS و Windows کار میکند و همانطور که انتظار میرفت، حالا با اسمارت فون های اندرویدی هم سازگاری دارد.

Wacom اعلام کرده که هنوز هیچ برنامه ای برای سازگاری با آیفون ها ندارد،ولی از این نظر، بهتر نیست کاربر به خرید یک آیپد بسنده کند؟ همین فرضیه برای تبلتهای اندرویدی هم صدق میکند. البته Wacom One برای کاربرانی که یک گوشی اندرویدی دارند ولی لپتاپ ندارند، میتواند مفید باشد.اپلیکیشن های طراحی مثل AutodeskSketchBook هم دراین گجت وجود دارد که به هنرمندان امکان کار با آن، در کنار اتصال به اسمارت فون را میدهد. به هر حال، داشتن یک گزینه اضافی خوب است، البته اگر تعداد زیاد دانگل ها را نادیده بگیریم. متاسفانه، Wacom One هنوز ازکابل سه پورته HDMI / USB / پاور استفاده میکند. همچنین امکان پشتیبانی از USB-C هم وجود ندارد، بنابراین برای اتصال به دستگاه های اندرویدی و MacBook های جدید باید از یک مبدل استفاده کنید.

مشاهده قیمت بروز انواع تبلت در بازار ایران


Wacom One یک نمایشگر 1920 در 1080 دارد که میتواند از 72 درصد از طیف رنگی NTSC پشتیبانی کند. یک لایه مات هم روی نمایشگر به کار رفته که رسم اشکال روی آن را ساده و لذتبخش میکند. کمپانی Wacom اعلام کرده که One برای "مبتدی های خلاق، سازندگان شبکه های اجتماعی و محتوای رسانه ای" طراحی و تولید شده است و قیمت آن را هم برای هنرمندان با بودجه کم مناسب کرده است. Wacom One تقریبا هم اندازه iPad است ولی عرض آن کمی بیشتر است، بنابراین حس استحکامی القا میکند که کودکان میتوانند به راحتی روی آن نقاشی بکشند. از نظر ما، این اولین گجت قلم دار Wacom است که کاملا قابل جا به جایی و کارآمد است و اندازه مناسبی دارد که بتوان آن را به محل کار برد.

نظرات کاربران در مورد تبلت 400 دلاری Wacom ارزان ترین محصول این کمپانی، با اندروید سازگاری دارد.


* الزامی
* الزامی