تصاویر زنده ای از Galaxy S20+ Plus منتشر شد

سه‌شنبه 24 دی 1398
موبايل
همانطور که میدانید، شرکت سامسونگ در نظر دارد در روز بیست و دوم بهمن ماه، مراسم معرفی محصولی را برگزار کند.
همانطور که میدانید، شرکت سامسونگ در نظر دارد در روز بیست و دوم بهمن ماه، مراسم معرفی محصولی را برگزار کند. از این رو بسیاری از کارشناسان معتقدند که این مراسم برای رونمایی از کهکشانی های پرچمدار جدید باشد.
چندی پیش هم شایعاتی منتشر شده بود که Galaxy S20 نام پرچمداران این کمپانی در آغاز سال 2020 خواهد بود. حالا اما تصاویر زنده ای از یکی از اعضای این سری منتشر شده که شایعات را تایید میکند.
همانطور که در ادامه مشاهده خواهید کرد، تصاویری از بخش پشتی و جلویی Galaxy S20+ 5G منتشر شده است. این یعنی حالا منبعی موثق از ساختمان دوربین پشتی این محصول در دست داریم. به نظر میرسد که این دستگاه، چهار دوربین، یک چراغ LED و یک سنسور یا میکروفون را در یک ساختمان دوربین مستطیل شکل جای داده است.
بخش جلویی Galaxy S20+ Plus  مشخص میکند که این دستگاه هم مثل پدرانش و بر خلاف Galaxy Note10، از نمایشگر خمیده استفاده خواهد کرد.
همچنین شایعه شده که ساختمان دوربین پشتی، میزبان یک دوربین 108 مگاپیکسلی جدید با تکنولوژی ادغام پیکسل 9 در 1 است که عکس هایی 12 مگاپیکسلی با پیکسل های عظیم میسازد. این دوربین توسط یک لنز فوق عریض و یک لنز تله فوتو همراهی میشود. هنوز مشخص نیست که چهارمین لنز دوربین به کار رفته در این مجموعه، از چه نوعی است.


جدیدترین گوشی ها و تخفیف های لحظه ای فروشندگان را در اینستاگرام دیجی آنلاین ببینید


💲💲💲💲💲💲💲

نظرات کاربران در مورد تصاویر زنده ای از Galaxy S20+ Plus منتشر شد


* الزامی
* الزامی