سامسونگ از سنسور دوربین Bright Night جدیدی برای سری S11 استفاده خواهد کرد

شنبه 30 آذر 1398
موبايل
سرعت انتشار اخبار در باره پرچمدار جدید سامسونگ هر روز سریعتر میشود
این اواخر، سرعت شایعات سری پرچمداران Galaxy S11 بالاتر رفته و در این بین، جدیدترین شایعه از طرف اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) و مربوط به یک درخواست پتنت جدید است. این سند شامل جزئیاتی از یک سنسور دوربین جدید به نام Bright Night است که گفته شده برای استفاده از اسمارت فون ها و تبلت ها کاربرد دارد. این ممکن است یک سنسور اختصاصی برای عکسبرداری و فیلم برداری در شب توسط سری پرچمداران S11، یا فقط یک نام با کلاس برای سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی جدید این شرکت باشد.

سامسونگ از قبل از Bright Night به عنوان یک حالت شب در گلکسی  S10 و Note10 های خود استفاده کرده ولی حالا به نظر میرسد این شرکت قصد دارد آن را به یک قابلیت سخت افزاری تبدیل کند. چندی پیش رندر هایی از S11 و S11+ منتشر شده بود که نشان دهنده حضور 5 لنز دوربین در این دستگاه ها بود. در بخش پشتی این رندر ها چهار لنز دوربین در یک ساختمان مستطیل شکل تعبیه شده بود که یک لنز 108 مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپ با قابلیت زوم 5 برابری از جمله آن هاست.

هر سه مدل های سری S11 هم از فوکوس خودکار لیزری بهره مند خواهند شد و قادر به ضبط ویدیو های 8K خواهند بود. همچنین در کدنویسی های نسخه بتای S11 مشخص شد که قابلیت های جدیدی مثل Director’s View، Night Hyperlapse، Single Take Photo و Vertical Panorama به اپلیکیشن دوربین اضافه خواهد شد، بنابراین مشخص است که سامسونگ برنامه های زیادی برای تحول بخش تصویر برداری پرچمداران بعدی خود دارد.


نظرات کاربران در مورد سامسونگ از سنسور دوربین Bright Night جدیدی برای سری S11 استفاده خواهد کرد


* الزامی
* الزامی