تصویری از Huawei nova 5z به همراه مشخصات فنی آن منتشر شد.

یک‌شنبه 5 آبان 1398
موبايل
تا این لحظه شرکت هواوی پنج اسمارت فون را تحت نام nova 5 روانه بازار کرده
ولی امروز این کمپانی اعلام کرد که دستگاهی دیگری به عنوان ششمین عضو از این سری معرفی و عرضه خواهد شد که احتمالا nova 5z نام خواهد داشت.
از این رو، شرکت هواوی پوستری را در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرد که طراحی کلی دستگاه و اطلاعاتی از مشخصات فنی آن را نشان میدهد.
همانطور که مشاهده میکنید، Huawei nova 5z شباهت زیادی با nova 5i Pro دارد. این دستگاه یک حفره کوچک در نمایشگر خود دارد و در بخش پشتی هم یک ساختمان مربعی دوربین چهارگانه در بالای اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است.
این تصویر فاش میکند که این ساختمان دوربین ترکیبی از یک لنز 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی میباشد. برای ثبت تصاویر سلفی و تماس های ویدیویی یک دوربین 32 مگاپیکسلی در حفره نمایشگر تعبیه شده و قلب تپنده دستگاه هم چیپست کایرین 810 میباشد.
لازم به ذکر است که nova 5i Pro نیز چنین چیپست و دوربین هایی دارد، بنابراین مشخص نیست که شرکت سازنده قرار است با چه مشخصاتی این دستگاه را از هم جدا کند.
هواوی تاکنون تاریخ عرضه nova 5z را اعلام نکرده است، ولی اگر تاریخ درون اسمارت فون ها معنای خاصی داشته باشد. به زودی شاهد معرفی این دستگاه خواهیم بود.




مشاهده قیمت به روز و آنلاین گوشی های هوآوی در بازار موبایل ایران

نظرات کاربران در مورد تصویری از Huawei nova 5z به همراه مشخصات فنی آن منتشر شد.


* الزامی
* الزامی