گوشی iPhone 11 از قلم های Apple Pencil پشتیبانی خواهند کرد.

سه‌شنبه 15 مرداد 1398
موبايل
iPhone 11 اپل یا همان iPhone XI ظاهرا با قابلیت شگفت انگیزی به بازار عرضه خواهد شد
اپل آیفون 11 یا همان iPhone XI ظاهرا با قابلیت شگفت انگیزی به بازار عرضه خواهد شد. بر اساس ادعای آنالیزور های وبسایت Citi Research، آیفون های بعدی کوپرتینویی ها از قلم های Apple Pencil پشتیبانی خواهند کرد.
از ابتدای معرفی Apple Pencil، این استایلوس ها فقط با آیپد های این شرکت کار میکردند. بنابراین اگر این ادعا صحیح باشد، تغییر بزرگی در فلسفه اپل به وجود خواهد آمد. البته این ادعا کمی بعید به نظر میرسد. آنالیزور های Citi اغلب روی جنبه های اقتصادی و مالی کمپانی ها تمرکز میکنند و ویژگی های محصولات آن ها را پیش بینی نمیکنند. بنابراین هیچ سابقه ای وجود ندارد که بر اساس آن تصمیم بگیریم که آیا با منبع معتبری روبرو هستیم یا خیر.

در کنار پشتیبانی از قلم استایلوس، گزارش این وبسایت نکات و شایعات زیادی را تایید میکند که البته قبلاً درباره خانواده iPhone 11 منتشر شده بود. به این صورت که این اسمارت فون ها از نمایشگر های موجود مدل های iPhone XS، XS Max و XR استفاده خواهند کرد و باتری های بزرگی خواهند داشت. همچنین دو مدل گران تر این خانواده از سه لنز دوربین بهره خواهند برد. دوربین جلویی آن ها کیفیت 10 مگاپیکسلی خواهند داشت در حالیکه لنز های پشتی 14 مگاپیکسلی خواهند بود.
Citi پیش بینی میکند که نوع قیمت گذاری محصولات اپل امسال تغییری نخواهد. جانشین iPhone XS احتمالا 999 دلار خواهد بود در حالیکه نسخه بعدی iPhone XS Max با برچسب 1099 دلاری به فروش خواهد رسید و نسل بعدی XR هم از 749 دلار شروع خواهد شد.
سال گذشته هم شایعاتی منتشر شده بود که iPhone XS و XS Max از قلم های این شرکت پشتیبانی میکنند، ولی این اتفاق نیافتاد. بنابراین معلوم نیست که امسال این اتفاق می افتد یا خیر.
نظر شما چیست؟ آیا شما حاضر هستید که آیفون های آینده را با قلم هایش بخرید؟ حتی اگر مثل سایر محصولات این شرکت، به پرداخت هزینه اضافی نیاز داشته باشد؟


مشاهده بهترین قیمت خرید انواع گوشی موبایل اپل آیفون در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد گوشی iPhone 11 از قلم های Apple Pencil پشتیبانی خواهند کرد.


* الزامی
* الزامی