انتشارآپدیت جدید اندروید پای برای Galaxy S9 و Note9 در هند و کره جنوبی ادامه دارد.

جمعه 19 بهمن 1397
موبايل
به نظر میرسد روند انتشار به روز رسانی سیستم عامل برای پرچمداران شرکت سامسونگ ادامه دارد
به نظر میرسد روند انتشار به روز رسانی سیستم عامل برای پرچمداران شرکت سامسونگ ادامه دارد و ایستگاه های بعدی نیز کشور های هند و کره جنوبی هستند. با اضافه شدن این دو کشور، در حال حاضر این آپدیت برای تمام Galaxy S9، Galaxy S9+PLUS و Galaxy Note9 های 16 کشور جهان در دسترس است.

البته گفته شده که در هند، ابتدا کاربرانی که برای دریافت نسخه بتا ثبت نام کرده بودند، نسخه جدید را دریافت خواهند کرد. این اتفاق برای شهروندان آلمانی هم رخ داده بود که البته بعد از مدتی همه دارندگان این پرچمداران توانستند نسخه نهم سیستم عامل اندروید را دانلود کنند. با این حال، همه کاربران کره ای میتوانند این نسخه را در اسمارت فون خود داشته باشند، چه نسخه ثابت اوریو داشته باشند، چه نسخه بتای پای.
در کره جنوبی، شماره نرم افزاری این آپدیت ها برای S9 و S9+، G96xNKSU1CRLL یا G96xNKSU1CRLN هستند و کاربران Note8 هم باید انتظار N960NKSU2CSA1 را داشته باشند. کاربران هندی S9 های این شرکت، بسته به روز رسانی ای با نام G96xFXXU2CRLO را دریافت خواهند کرد و صاحبان Note8 هندی هم باید منتظر بسته ای با نام N960FXXU2CSA2 باشند.
بر اساس نسخه نرم افزاری که گوشی استفاده میکند، بسته ای به حجم 150 مگابایت یا 1.6 گیگابایت را دریافت خواهد کرد. همانطور که احتمالا حدس زده اید، بسته اول برای اسمارت فون هایی است که از قبل نسخه بتای اندروید پای را دانلود کرده اند و نسخه دوم برای اسمارت فون های بهره مند از اندروید اوریو است.



مشاهده قیمت به روز انواع گوشی در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد انتشارآپدیت جدید اندروید پای برای Galaxy S9 و Note9 در هند و کره جنوبی ادامه دارد.


* الزامی
* الزامی