آذر ماه امسال منتظر عرضه Razer Phone 2 باشید

چهارشنبه 17 مرداد 1397
موبايل
شرکت ریزر خود را برای رونمایی از نسل دوم گوشی های گیمینگ خود با نام ریزرفون 2 آماده میکند
حالا هم نایب رییس این شرکت اعلام کرد که اواخر امسال نیز دومین سری از این اسمارت فون محبوب معرفی خواهد شد.
آقای چِن ژیائوپینگ در کنفرانس گیمینگ کشور چین، China Joy 2018، اعلام کرد که آذر ماه امسال تاریخ معرفی و عرضه Razer Phone 2 خواهد بود. رسانه های چینی همچنین مدعی هستند که احتمالاً Razer Phone 2 اولین اسمارت فونی خواهد بود که با چیپست اسنپدراگون 855 عرضه خواهد شد چرا که کوالکام نیز همه ساله جدیدترین چیپست رده بالای خود را در آذر ماه معرفی می کند.

نایب رییس Razer در این مراسم اعلام کرد که اسمارت فون جدید از «آخرین چیپست بازار» استفاده خواهد کرد اما مشخص نکرد که منظور از «آخرین»، کدام مدل از چیپست کوالکام خواهد بود. اولین اسمارت فون این شرکت از چیپست اسنپدراگون 835 به همراه 8 گیگابایت رم استفاده میکرد و نمایشگر آن هم پنلی 5.7 اینچی از نوع LCD با رزولیشن QHD و نرخ رفرش 120 هرتزی بود. باتری Razer Phone 4 هزار میلی آمپر ساعت گنجایش داشت که از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 4+ کوالکام نیز استفاده میکرد. سیستم عامل آن هم اندروید 7 بود که البته به روز رسانی اندروید 8 نیز در نیمه اول 2018 منتشر شد.
اولین اسمارت فون گیمینگ جهان با قیمت 699 دلاری در آمریکا و 699 یورویی در اروپا عرضه شد که البته مدل محدودی با لوگوی سبز رنگ Razer هم تولید شده بود که قیمت بالاتری داشت. انتظار میرود Razer Phone 2 نیز با همین رنج قیمت عرضه شود که در محدوده پرچمداران شرکت های دیگر است اما نه به گرانی Samsung Galaxy S9+ که بیش از 800 دلار قیمت دارد و نه به ارزانی OnePlus 6 که حدود 530 دلار است.

نظرات کاربران در مورد آذر ماه امسال منتظر عرضه Razer Phone 2 باشید


* الزامی
* الزامی