تبلت جدید سامسونگ Galaxy Tab S4 10.5 سامسونگ با قلم S Pen و پردازنده ای قدرتمند رونمایی شد

پنج‌شنبه 11 مرداد 1397
موبايل
در مراسم امروز شرکت سامسونگ اعلام شد که تبلت جدید کره ای ها که گلگسی تب اس 4 -10.5 اینچ نام دارد، بهینه سازی های زیادی را در حالت DeX به ارمغان خواهد آورد.
لازم به ذکر است که DeX حالتی است که تبلت را همانند رایانه شخصی میکند و حتی میتوان با استفاده از کابل مخصوص تبلت را به یک نمایشگر جانبی، موس و کیبورد متصل کرد. گفته میشود این تبلت به اصطلاح High End بوده و جزو پرچمداران این شرکت خواهد بود چرا که از نمایشگر 10.5 اینچی Super AMOLED و پردازنده اسنپدراگون 835 استفاده میکند.
بر خلاف  گوشی Galaxy S9 حالت Dex Mode در این تبلت میتواند بدون اتصال به داک مخصوص هم فعال شود. یعنی اپلیکیشن ها میتوانند در پنجره های مختلف در اندازه های متغیر باز شوند. همچنین گفته میشود Galaxy Tab S4 اولین تبلتی خواهد بود که از دو نمایشگر پشتیبانی خواهد کرد. یکی نمایشگر خود دستگاه و دیگری نمایشگر جانبی که با کابل HDMI به تبلت متصل شده است. در نمونه قبلی DeX mode، در صورت اتصال دستگاه به مانیتور جانبی، نمایشگر خود دستگاه از کار می افتاد.
از حیث نمایشگر، در این تبلت یک پنل 10.5 اینچی از نوع Super AMOLED با رزولیشن 2560 x 1600 و نسبت تصویر 16:10 استفاده شده است. رنگ های زنده و خیره کننده در نمایشگر Tab S4، تماشای فیلم را بسیار لذت بخش خواهد کرد و وجود چهار اسپیکر استریو که ساخت کمپانی AKG بوده و صدای Dolby Atmos را نیز پشتیبانی میکنند، این تجربه را بسیار دلپذیرتر خواهد کرد

تبلت جدید سامسونگ با یک قلم S Pen بزرگ عرضه میشود که آرگونومی مناسب و دقت بالای آن، ترکیب تبلت و قلم استایلوس را به یک صفحه طراحی و نقاشی دیجیتال حرفه ای تبدیل خواهد کرد.

Galaxy Tab S4 10.5 برای پردازش اطلاعات از یک چیپست اسنپدراگون 835 و 4 گیگابایت رم استفاده میکند. در حالیکه اکثر تبلت های بازار از سخت افزار های میان رده یا اقتصادی استفاده میکنند، استفاده از چیپست 835 در این تبلت، حسی شبیه به رایانه شخصی را به کاربر منتقل میکند. نرم افزار های Word، Excel و PowerPoint ساخت مایکروسافت هم در این تبلت حضور خواهند داشت
نرم افزار Word با استفاده از کاور کیبورد Book Cover مخصوص به خوبی عمل میکند. این کیبورد جانبی با پین های مخصوص تعبیه شده در پشت دستگاه به تبلت متصل شده و Tab S4 را به یک لپ تاپ تبدیل میکند. همچنین اگر قصد اتصال موس، کیبورد مانیتور جانبی به تبلت خود دارید، داک مخصوص DeX هم برای این تبلت به فروش خواهد رسید
تبلت جدید سامسونگ با اندروید 8.1 به بازار عرضه خواهد شد و باتری آن هم 7300 میلی آمپر ساعت گنجایش خواهد داشت که خوشبختانه از تکنولوژی شارژ سریع 15 واتی نیز پشتیبانی میکند. شرکت سازنده اعلام کرده که کاربران با یک بار شارژ میتوانند به مدت 16 ساعت به تماشای ویدیو بپردازند
این تبلت در دو ورژن LTE و Wi-Fi به بازار عرضه خواهد شد و اپلیکیشن Samsung Flow با استفاده از Wi-Fi به اسمارت فون متصل شده و اعلان ها را به تبلت ارسال میکند.
هم اکنون امکان پیش خرید این تبلت برای شهروندان آمریکایی توسط وبسایت Best Buy فراهم شده است. از حیث قیمت هم تبلت بهره مند از Wi-Fi در دو مدل حافظه ذخیره سازی 64 و 256 گیگابایتی عرضه میشود که مدل اول 650 دلار و مدل دوم 750 دلار قیمت گذاری شده است.
مدل 64 گیگابایتی در قاره اروپا هم در دو ورژن Wi-Fi و LTE عرضه میشود که اولی 700 یورو و دومی 760 یورو خواهد بود. کاور کیبورد مخصوص Book Cover keyboard هم 150 یورو است در حالیکه کاور محافظ معمولی آن 70 یورو قیمت گذاری شده است. داک شارژر Galaxy Tab S4 10.5  هم با برچسب قیمت 60 یورویی به بازار عرضه خواهد شد.
تاریخ عرضه عمومی هم دوم شهریور ماه اعلام شده است.

مشاهده قیمت به روز انواع تبلت در بازر ایران

نظرات کاربران در مورد تبلت جدید سامسونگ Galaxy Tab S4 10.5 سامسونگ با قلم S Pen و پردازنده ای قدرتمند رونمایی شد


* الزامی
* الزامی