ال‎‌جی از سه مدل گوشی LG Q7 مجهز به فنانوری صوتی DTS پرده برداشت

چهارشنبه 2 خرداد 1397
موبايل
کمپانی ال جی به تازگی از سری گوشی هوشمند جدیدی تحت عنوان LG Q7 رونمایی کرد
که ویژه آن دسته از کاربرانی طراحی شده که علاقمند به داشتن اسمارت فونی با قابلیت های صوتی پیشرفته اند، اما در عین توانایی مالی خرید چنین محصولی را ندارند.
گوشی های Q7  از فناوری صوتی Hi-Fi به همراه DTX:X 3D Surround Sound بهره می برند و قادرند صدای 7.1 کاناله را در هدفون شبیه سازی کند. این سه نسخه با نام های ال جی Q7، ال جی Q7 آلفا و ال جی Q7 پلاس روانه بازار خواهند شد.
مدل سوم یعنی Q7 پلاس همانند مدل های G7 و V30 به قابلیت Quad DAC مجهز است، اما با این حال از درگاه 3.5 میلیمتری هدفون بی‌بهره است. هر سه مدل از استاندارد MIL-STD_810G و IP68 بهره می برند که مقاومت بدنه در برابر ضربات و نفوذ آب را تایید می کند. مدل پلاس از دوربین 16 مگاپیکسلی و دو مدل دیگر از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بهره می برند.
از ویزگی های مشترک میان این سه دستگاه می توان به نمایشگر 5.5 اینچی فول ویو با رزولوشن 1080p+، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با زاویه دید 100 درجه ای، پردازنده هشت هسته ای، باتری 3000 میلی آمپری با فناوری شارژ سریع و درگاه USB-C و درگاه کارت حافظه میکرو اس دی اشاره کرد.
در خصوص حافظه رم و داخلی این سه گوشی باید گفت که مدل پلاس به رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی و دو مدل دیگر به رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی مجهز شده اند. هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه این سه گوشی منتشر نشده است.



نظرات کاربران در مورد ال‎‌جی از سه مدل گوشی LG Q7 مجهز به فنانوری صوتی DTS پرده برداشت


* الزامی
* الزامی