با 10 گوشی محبوب هفته آشنا شوید-هفته دهم

دوشنبه 21 اسفند 1396
موبايل
هفته دهم سال 2018 میلادی با تمامی اخبار و شایعات پیرامون گوشی های هوشمند به پایان رسید
وب سایت جی اس ام ارنا، طبق عادت هفته های قبل، لیستی از محبوب‌ترین گوشی های هفته را که بر اساس انتخاب کاربران، فهرست شده اند ارائه کرده است. برای آشنایی با این 10 گوشی در ادامه با ما همراه باشید.
برخلاف آنچه که انتظار می رفت، گوشی خوش‌قیمت و جدید شیائومی به نام ردمی نوت 5 پرو توانست عنوان برترین گوشی هفته را از آن خود کند. محصولی با طراحی مدرن و ظاهری شبیه به آیفون X که توانسته طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کند

مشاهده مشخصات فنی رد می نوت 5 پرو


رده دوم اما به محصول تازه وارد دنیای موبایل، یعنی گلکسی اس 9 رسیده است. اسمارت فونی با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا که به سخت افزاری پیشرفته نیز مجهز شده است


مشاهده بررسی تخصصی گلگسی اس 9 


جایگاه بعدی نیز به مدل پلاس کهکشانی های امسال سامسونگ موسوم به گلکسی اس 9 پلاس رسیده است که با توجه به دوربین دوگانه و حافظه رم بالاتر خود، می تواند پرچمداری تمام عیار برای خریداران گوشی های هوشمند باشد


مشاهده قیمت به روز گلگسی S9 پلاس در ایران



ردمی نوت 5 (ردمی نوت 5 پلاس) شیائومی جایگاه چهارم را از آن خود کرده است. محصولی میان رده که از دوربین سلفی دوگانه و قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

مشاهده قیمت رد می 5 پلاس در بازار ایران


رده پنجم محبوب‌ترین های این هفته به شرکت وان پلاس و محصول مورد انتظار این شرکت یعنی وان پلاس 6 رسیده است. اگرچه این گوشی هنوز رونمایی نشده، اما حضور آن در این فهرست، نشان دهنده علاقه زیاد کاربران به این اسمارت فون است.


ششمین گوشی محبوب، گلکسی اس 8 نام دارد. گوشی هوشمند که یک سال از عرضه آن می گذرد و با این حال، هنوز جای خود را در میان خریداران و همچنین، محبوب‌ترین های هفته جی اس ام ارنا دارد.

مشاهده قیمت به روز گلگسی اس 8 در بازار ایران



نماینده دیگر شیائومی در این لیست، Mi A1 نام دارد که توانسته به لطف ویژگی هایی همچون دوربین دوگانه و برخورداری از سیستم عامل اندروید خالص، فروش قابل توجهی را در بازارهای جهانی تجربه کند.

مشاهده قیمت به روز Mi A1 در بازار ایران



هشتمین رده به اسمارت فون گلکسی J7 پرو تعلق یافته که در طی ماه های اخیر، همواره در جمع 10 گوشی محبوب حضور داشته و این نشان از عملکرد موفق مهندسان سامسونگ در طراحی و ساخت این اسمارت فون دارد.



مشاهده قیمت به روز J7 Pro در بازار ایران


گوشی هوآوی P20 لایت  در مقام نهم این رده بندی قرار گرفت.این گوشی  اگرچه به صورت رسمی معرفی نشده، اما ویژگی هایی همچون طراحی بدون حاشیه، دوربین دوگانه عمودی و بریدگی بالای نمایشگر، سبب شده تا این گوشی بسیار شبیه به آیفون ایکس به نظر برسد و خود را در دل علاقمندان جا کند.

و بالاخره، دهمین جایگاه نیز به شرکت سامسونگ و میان رده دیگری از این کمپانی به نام گلکسی J7 پرایم رسید. این گوشی از طراحی بدنه زیبا و خوش دستی برخوردار است و جزو یکی از مقرون به صرفه ترین مدل های بازار به حساب می آید.

نظرات کاربران در مورد با 10 گوشی محبوب هفته آشنا شوید-هفته دهم


* الزامی
* الزامی