آپدیت جدید سونی برای کنسول بازی PS4 Pro منتشر شد

شنبه 19 اسفند 1396
صوتی و تصويری
آپدیت جدید 5.50 برای کنسول PS4 Pro، پشتیبانی از حالت Supersampling را در نمایشگرهای 1080p فراهم می کند

کمپانی سونی به تازگی عرضه بروزرسانی 5.50 را برای کنسول بازی پلی استیشن 4 خود آغاز و قابلیت پشنیبانی از حالت سوپرسمپلینگ برای نمایشگرهای مجهز به رزولوشن 1080p را به آن اضافه کرده است.

پیش از این، اگر کاربری پلی استیشن 4 پرو خود را به نمایشگر 1080p متصل می کرد، این کنسول رندر داخلی را به 1080p تنظیم کرد حتی اگر بازی مورد نظر از قابلیت اجرا با رزولوشن های بالاتر نیز برخوردار بود. اما اکنون و با دریافت این آپدیت، کاربر می تواند قابلیت سوپرسمپلینگ را در حین استفاده از نمایشگرهای مجهز به رزولوشن 1080p و یا پایین‌تر فعال کند که در این حالت، کنسول بازی را در حداکثر رزولوشن ممکن رندر و در نتیجه، تصاویری باکیفیت بالاتری را ارائه می کند.

البته با دریافت این بروزرسانی، قابلیت های جدید دیگری نیز به این کنسول اضافه خواهد شد که از میان آن ها می توان به استفاده از والپیپرها از طرق انتقال آن ها بر روی درایو USB اشاره کرد. در این آپدیت همچنین، قابلیت Play Time Management نیز اضافه خواهد شد که در واقع، قابلیتی ویژه والدین است و می توانند مدت زمان بازی برای کودکان را تعیین کنند.

تغییراتی نیز در لایبرری کنسول ایجاد خواهد شد که بر اساس آن، کاربران می توانند به راحتی فولدرهای جدید بسازند و اپلیکیشن ها و بازی های خود را مرتب و یا موارد مورد نظر را مخفی کنند. از دیگر ویژگی های این بروزرسانی می توان به ارتقای Quick Menu، اضافه شدن قابلیت حذف نوتیفیکیشن های قدیمی، ارتقای صفحه Tournament و اضافه شدن آیکون جدید PS VR اشاره کرد


مشاهده لیست قیمت به روز انواع کنسول بازی در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد آپدیت جدید سونی برای کنسول بازی PS4 Pro منتشر شد


* الزامی
* الزامی