با 10 گوشی محبوب هفته آشنا شوید-هفته ششم

سه‌شنبه 24 بهمن 1396
موبايل
هفته ششم سال 2018 میلادی نیز به پایان رسید و طبق روال هفته های گذشته، قصد داریم تا نگاهی به 10 گوشی محبوب هفته از نگاه کاربران وب سایت جی اس ام آرنا بیاندازیم
همانند هفته گذشته، ردمی نوت 5 شیائومی توانسته جایگاه نخست خود را حفظ کند و باری دیگر، نشان دهد که برند شیائومی چیزی از دیگر برندهای مطرح بازار کم ندارد و به زودی یکی از سه شرکت برتر تولیدکننده اسمارت فون لقب خواهد گرفت
تصویر غیر رسمی تصویر غیر رسمی

مشاهده مشخصات احتمالی گوشی رد می نوت 5



رده دوم نیز به شیائومی و محصول پرطرفدار این شرکت یعنی Mi A1 رسیده است. محصولی که از دوربین دوگانه و سیستم عامل اندروید خالص بهره می برد و فروش قابل توجهی را در بازارهای جهانی تجربه کرده است.

مشاهده بهترین قیمت Mi A1 در بازار ایران



سامسونگ اما جایگاه سوم را به نام محصول جدید خود که البته هنوز رسما رونمایی نشده، ثبت کرده است. اسمارت فون گلکسی اس 9 که اگرچه چند روزی به معرفی آن باقی مانده اما با قرار گرفتن در این فهرست، محبوبیت بالای خود را به رخ رقبا کشید

مشاهده مشخصات احتمالی گلگسی اس 9 سامسونگ


جایگاه چهارم نیز به گوشی گلکسی J7 پرو سامسونگ رسیده است. محصولی میان رده که از مشخصات فنی قابل قبول و طراحی چشم نوازی بهره می برد و یکی از پرفروش‌ترین های سامسونگ در سال گذشته بوده است


مشاهده قیمت J7 Pro سامسونگ در بازار ایران



شیائومی باری دیگر خودنمایی کرد و رده پنجم این فهرست را از آن خود کرد. این گوشی ردمی 5 پلاس نام دارد که توانسته به لطف طراحی زیبا و بدنه خوش دست خود، کاربران زیادی را در سراسر جهان مجذوب خود کند.

مشاهده قیمت به روز رد می 5 پلاس در ایران


اسمارت فون بعدی نوکیا 7 پلاس نام دارد که در واقع، یکی از گوشی های جدید این برند قدیمی به حساب می آید و برای اولین بار توانسته خود را در جمع 10 گوشی محبوب هفته جای دهد.
تصویر غیر رسمی گوشی تصویر غیر رسمی گوشی

مشاهده مشخصات احتمالی نوکیا 7 پلاس



هفتمین جایگاه نیز به مدل 2018 گوشی گلکسی A8 رسیده است. محصولی که از طراحی زیبا و بسیار شبیه به گلکسی اس 8 بهره می برد و با استقابل قابل ملاحظه ای از سوی خریداران گوشی های هوشمند همراه شده است.



مشاهده قیمت به روز A8 2018 در بازار ایران



هشتمین گوشی، ردمی 5A نام دارد که هفته گذشته در رده نهم جای داشته و این هفته توانسته خود را یک پله به بالا بکشاند. این گوشی خوش قیمت، از مشخصات فنی راضی کننده ای بهره می برد و همین امر، سبب محبوبیت آن شده است.



مشاهده قیمت به روز گوشی رد می 5A




رده نهم نیز به شرکت اوپو و محصول این شرکت به نام F5 رسید. این گوشی چند وقتیست که خود را در میان محبوب‌ترین های جی اس ام ارنا جا کرده و به نظر نمی رسد که به این زودی ها، قصد دل کندن از این فهرست را داشته باشد.
و بالاخره؛ رده دهم به شرکت آنر و محصول جدید این شرکت به نام آنر 9 لایت ثبت شد. اسمارت فونی که علی رغم قیمت مناسب خود، از ویژگی هایی همچو نمایشگر مجهز به نسبت ابعاد 18:9 و دو دوربین دوگانه در قسمت های جلویی و پشتی بهره می برد و یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی های مدرن بازار به حساب می آید.

نظرات کاربران در مورد با 10 گوشی محبوب هفته آشنا شوید-هفته ششم


* الزامی
* الزامی