انتشار تصاویری از گوشی جدید Mi 6X شیائومی

پنج‌شنبه 5 بهمن 1396
موبايل
بر اساس آخرین شنیده ها، Mi 6X در جریان نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد


شیائومی این روزها در حال کار بر روی نسل جدید گوشی Mi 5X است که بر اساس آخرین شنیده ها، قرار است با نام Mi 6X تولید و روانه بازار شود.

اخیرا تصاویری منتسب به این گوشی در فضای وب منتشر شده که طراحی و شکل و شمایلی احتمالی آن را در دنیای واقعی نشان می دهد. البته این تصاویر از دو منبع مختلف منتشر شده اند که رنگ های مشکی و طلایی Mi 6X را برای علاقمندان به این برند کره ای فاش می کنند. با این حال، شباهت های زیادی در طراحی این دو مدل نهفته است.

اما در خصوص ویژگی های فاش شده در این تصاویر می توان به طراحی عمودی دوربین دوگانه این گوشی اشاره کرد که در قسمت پشتی بدنه جای گرفته و نمایی همانند آیفون ایکس را دستگاه بخشیده است. این گوشی همچنین، از نمایشگری مجهطز به نسبت ابعاد 18:9 و پنل 5.99 اینچی برخوردار خواهد بود.

بر اساس آخرین شنیده ها، Mi 6X در جریان نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد و ویژگی هایی همچون پردازنده اختصاصی این شرکت یعنی Surge S2 را در خود جای خواهد داد. این پردازنده هشت هسته ای بوده و چهار هسته از نوع Cortex A73 با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتزی و چهار هسته از نوع Cortex A53 با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتزی و همچنین تراشه گرافیکی Mali-G71 را در دل خود تعبیه کرده است.

علاقمندان به محصولات هوشمند حتما به خاطر دارند که مدل Mi 5X در برخی کشورها با نام Mi A1 عرضه شد، از این رو، هنوز مشخص نیست که آیا Mi 6X با نام Mi A2 معرفی خواهد شد یا خیر.

نظرات کاربران در مورد انتشار تصاویری از گوشی جدید Mi 6X شیائومی


* الزامی
* الزامی