همکاری ال‌جی و HERE برای توسعه نسل جدید خودروهای بدون راننده

پنج‌شنبه 7 دی 1396
خودرو
کمپانی ال جی به تازگی از آغاز همکاری خود با شرکت HERE Technologies به منظور توسعه نسل جدید فناوری های ارتباط از راه دور در خودروهای بدون راننده خبر داد.

این همکاری منجر به طراحی یک هاب ارتباطی اطلاعاتی خواهد شد که ترکیبی از فناوری تله ماتیک ال جی و اطلاعات حاصل از نقشه های شرکت HERE را در خود جای خواهد داد. به گفته ال جی، با اتمام توسعه این طرح، شاهد تغییری اساسی در فناوری های مورد استفاده از اتومبیل های خودران خواهیم بود.

ال جی در ادامه عنوان کرد که سنسورها و مواردی همچون دوربین ها، رادار و لیدار که در اتومبیل های خودران به کار رفته اند، محیط های اطراف خودرو را شناسایی کرده و این اطلاعات را به همراه اطلاعات مربوط به خودروهای اطراف خود که از طریق Vehicle-to-Everything گردآوری شده، به کلاود (فضای ابری) ارسال می کنند.

تمامی این اطلاعات به صورت جداگانه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و به سیستم های تله ماتیک خودروهای ارسال می شوند تا اطلاعات مورد نیاز برای رانندگی در اختیار خودرو قرار گیرد. برای آن دسته از کاربرانی که آشنایی چندانی با شرکت HERE ندارند باید بگوییم که این شرکت پیشتر به عنوان یکی از زیرمجموعه های نوکیا فعالی می کرد و در سال 2015 توسط کنسرسیومی متشکل از شرکت های آئودی، بی ام و و دایملر خریداری شد.


مشاهده قیمت روز خودرو در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد همکاری ال‌جی و HERE برای توسعه نسل جدید خودروهای بدون راننده


* الزامی
* الزامی