انتشار تصاویر و اطلاعاتی در خصوص مشخصات و قیمت گوشی Nova 2S هوآوی

سه‌شنبه 14 آذر 1396
موبايل
چند هفته ایست که اطلاعاتی در خصوص ویژگی ها و قیمت گوشی جدید شرکت هوآوی موسوم به Huawei Nova 2S در فضای مجازی منتشر می شود
محصولی که گفته می شود پردازنده کایرین 960 برخوردار خواهد بود. این پردازنده از توان پردازشی کمتری نسبت به کایرین 970 مجهز به هوش مصنوعی که در میت 10 به کار رفته، بهره می برد.
این گوشی به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 و نسبت ابعاد 18:9 مجهز خواهد بود و قرار است در دو مدل عرضه شود. مدل نخست از رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخوردار است و مدل دوم نیز به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز خواهد بود. قیمت این دو مدل نیز به ترتیب برابر با 392 و 425 دلار پیش بینی شده است.
اما امروز تصاویری از Nova 2S به بیرون کرده که این گوشی را در رنگ های مشکی، سفید و آبی نشان می دهد. گفته می شود که علاوه بر این سه رنگ، شاهد عرضه این گوشی در رنگ های قرمز و صورتی نیز خواهیم بود.
بر اساس آخرین شنیده ها، گوشی جدید هوآوی از دوربین دوگانه در قسمت جلویی و پشتی بهره خواهد برد. دوربین جلویی دو سنسور 20 و 2 مگاپیکسلی و دوربین پشتی، دو سنسور 16 و 20 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. یک باتری 3340 میلی آمپری نیز انرژی مورد نیاز را به رگ های این اسمارت فون تزریق خواهد کرد

قیمت به روز انواع گوشی هوآوی در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد انتشار تصاویر و اطلاعاتی در خصوص مشخصات و قیمت گوشی Nova 2S هوآوی


* الزامی
* الزامی