پنل مربوط به گوشی سامسونگ گلکسی A8 2018، طراحی بدون حاشیه و دوربین سلفی دوگانه این گوشی را تایید می کند

دوشنبه 6 آذر 1396
موبايل
سامسونگ تا چند هفته دیگر از پیشرفته‌ترین مدل گوشی های سری گلکسی A خود رونمایی کرد و این گوشی چیزی جز گلکسی A8 2018، که از طراحی بدنه متفاوت و مشخصات ارتقا یافته ای نسبت به دیگر مدل های بهره می برد
امروز تصویری از پنل جلویی این گوشی در فضای مجازی منتشر شده که مجهز بودن این اسمارت فون به طراحی بدون حاشیه را تایید می کند. سامسونگ امسال مدل دیگری به نام گلکسی A5 2018 را نیز مجهز به چنین طراحی روانه بازار خواهد کرد.
از دیگر ویژگی های گلکسی A8 2018 که می توان با این تصویر به آن پی برد، دوربین سلفی دوگانه است که در قسمت بالایی نمایشگر تعبیه شده است. همانطور که می دانید استفاده از دوربین سلفی دوگانه در قسمت جلویی گوشی، چندان در میان تولیدکنندگان مرسوم نیست و سامسونگ با استفاده از این طراحی، قصد متمایز کردن محصول خود از دیگر مدل های مشابه موجود در بازار را دارد.
همچنین، در این تصویر خبری از دکمه فیزیکی هووم نیست و احتمالا سنسور اثر انگشت به قسمت پشتی بدنه منتقل شده است. بر اساس آخرین شنیده ها، سامسونگ در ماه دسامبر و یا اوایل سال آینده میلادی از مدل های جدید سری گلکسی A خود رونمایی خواهد کرد و باید دید که نسخه های 2018 گوشی های گلکسی A3، گلکسی A7 و گلکسی A8 مجهز به چه مشخصات و ویژگی هایی معرفی خواهند شد.

لیست قیمت به روز انواع گوشی های سامسونگ در بازار ایران


نظرات کاربران در مورد پنل مربوط به گوشی سامسونگ گلکسی A8 2018، طراحی بدون حاشیه و دوربین سلفی دوگانه این گوشی را تایید می کند


* الزامی
* الزامی