تماشا کنید: بوستون داینامیکس ویدیویی از مدل جدید سگ رباتیک SpotMini منتشر کرد

چهارشنبه 24 آبان 1396
گجت ها
شرکت بوستون داینامیکس به تازگی ویدیوی کوتاه 24 ثانیه ای را از نسخه جدید ربات SpotMini خود منتشر کرده
این شرکت عنوان کرده که این ربات از چابکی و سرعت بالاتری نسبت به دیگر ربات های تولیدشده این شرکت برخوردار است. همانطور که مشاهده می کنید، این ربات از بدنی چهار گوش و زردرنگی بهره می برد و برخلاف مدل قبلی SpotMini که در سال 2016 معرفی شد، گردن دراز (شبیه به گردن زرافه) و سر (شبیه به سر گوسفند) آن از روی بدنه برداشته شده است. اکنون این ربات و یا بهتر بگوییم سگ رباتیک بوستون داینامیکس، از قابلیت های حرکتی بیشتری نسبت به نسخه قبلی برخوردار است.
بوستون داینامیکس که درحال حاضر، یکی از زیرمجموعه های شرکت SoftBank به حساب می آید، این ربات را در محیطی عمومی مورد تست و در معرض دید قرار داد. در ویدیوی زیر مشاهده خواهید کرد که این ربات به محض رسیدن به دوربین، متوقف می شود و پس از خیره شدن به لنز و مکث چند ثانیه ای، دوباره به راه خود ادامه می دهد.
به گفته این شرکت، در این ربات جدید از الگوریتم های بهتری استفاده شده و جدای از سر و گردن، تفاوت دیگری در ظاهر این مدل با مدل معرفی شده در سال 2016 مشاهده نمی شود. قد این سگ رباتیک، حدود 84 سانتیمتر و وزن آن نیز 30 کیلوگرم عنوان شده و به یک منبع باتری، محرک های الکتریکی، دید سه بعدی و 17 نقطه اتصال مجهز شده است

نظرات کاربران در مورد تماشا کنید: بوستون داینامیکس ویدیویی از مدل جدید سگ رباتیک SpotMini منتشر کرد


* الزامی
* الزامی