دوربین جدید کمپانی شارپ با قابلیت فیلمبرداری 8K رونمایی شد

یک‌شنبه 21 آبان 1396
صوتی و تصويری
اخیرا کمپانی شارپ از دوربین فیلبرداری قدرتمند جدیدی به نام 8C-B60A 8K رونمایی کرد
این روزها، بسیاری از گوشی های هوشمند و تلویزیون ها از رزولوشن 4K پشتیبانی می کنند و به نظر می رسد که دیگر وقت آن رسیده تا شرکت های فعال در این حوزه به سمت تکنولوژی 8K حرکت کنند.
اخیرا کمپانی شارپ از دوربین فیلبرداری جدید به نام 8C-B60A 8K رونمایی کرد که بیشتر مناسب افرادیست که در زمینه پخش تلویزیونی فعالیت دارند و قرار است از این محصول، در جریان المپیک 2020 توکیو استفاده شود. این دوربین از یک سنسور Super با ابعاد 35 میلیمتری بهره می برد که تقریبا با اندازه سنسور به کار رفته در دوربین Red Helium Weapon 8K برابر و قادر است ویدیوهای 10 بیتی 60 فریم بر ثانیه را ضبط کند.
کدک HQX Grass Valley این دوربین نیز به نگهداری حجم فایل در یک سطح قابل مفید واقع خواهد شد اما این دوربین از حافظه ۲ ترابایتی SSD بهره می برد که با همکاری Astrodesign طراحی شده و قادر است تا 40 دقیقه ویدیوی 8K را در خود جای دهد.
قسمت نگهداری لنز PL این دوربین با لنزهای متعلق به شرکت های زایس و لایکا سازگار است و گزینه های متعددی را پیش روی فیلم‌سازان قرار خواهد داد. علاوه بر این، دوربین مورد بحث به ویژگی های کاربردی مجهز شده که می توانند در حین ضبط و پخش ویدیو به کار گرفته شوند.
بدیهی است که چنین دوربینی با این قابلیت ها، ارزان نخواهد بود و برای داشتن 8C-B60A می بایست هزینه های معادل 77 هزار دلار را پرداخت کنید


مشاهده قیمت دوربین های فیلم برداری حرفه ای در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد دوربین جدید کمپانی شارپ با قابلیت فیلمبرداری 8K رونمایی شد


* الزامی
* الزامی