عرضه مدل‌های جدید ساعت‌ هوشمند هیبریدی Steel Limited Edition نوکیا آغاز شد

دوشنبه 15 آبان 1396
گجت ها
این شرکت فنلاندی، به منظور افزایش میزان فروش ساعت هیبریدی نوکیا استیل (Nokia Steel)، دو نسخه جدید از این ساعت را در رنگ های رز گلد و تمام مشکی روانه بازار کرد.
نوکیا آغاز شد
نوکیا اخیرا اعلام کرده بود که پس از خرید کمپانی فرانوسوی Withings، ساعت های هوشمند این شرکت با استقبال قابل توجهی از سوی خریداران همراه بوده است. اکنون این شرکت فنلاندی، به منظور افزایش میزان فروش ساعت هیبریدی نوکیا استیل (Nokia Steel)، دو نسخه جدید از این ساعت را در رنگ های رز گلد و تمام مشکی روانه بازار کرد.
هیچ تغییر دیگری در مشخصات و قابلیت های این دو مدل نسبت با مدل های اصلی این ساعت اعمال نشده و تفاوت نسخه های جدید در طراحی آن ها نهفته است. به گفته نوکیا، این دو نسخه از استایلی خاص بهره می برند و استفاده از آن ها نیز بسیار آسان است.
این دو نسخه جدید از نوکیا استیل، با بندهای معمولی عرضه خواهند شد، اما کاربران می توانند در صورت تمایل، بند چرمی ویژه ای را که برای این ساعت طراحی شده، با قیمت 50 دلار برای مدل تمام مشکی و 30 دلار برای مدل رز گلد خریداری نمایند.
گفتنی است نوکیا مدل تمام مشکی را با قیمت 129.95 دلار و مدل رز گلد را با قیمت 149.95 دلار روانه بازار کرده است. علاقمندان می توانند از امروز این دو ساعت را از طریق فروشگاه آنلاین نوکیا خریداری کنند.

بهترین قیمت انواع ساعت های هوشمند موجود در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد عرضه مدل‌های جدید ساعت‌ هوشمند هیبریدی Steel Limited Edition نوکیا آغاز شد


* الزامی
* الزامی