تماشا کنید: ال‌جی G7 احتمالا به دوربین دوگانه و نمایشگر بدون حاشیه مجهز خواهد بود

سه‌شنبه 9 آبان 1396
موبايل
اکنون وقت آن رسیده تا نگاه ها به پرچمدار جدید این شرکت کره ای به نام G7 معطوف شود.
ال جی در سال 2017 از گوشی قدرتمندی به نام G6 رونمایی کرد و با گذشت چندین ماه از عرضه این گوشی، اکنون وقت آن رسیده تا نگاه ها به پرچمدار جدید این شرکت کره ای به نام G7 معطوف شود.
امروز تصاویری مفهومی از این گوشی در فضای وب منتشر شده که اطلاعاتی هرچند تایید نشده از این گوشی را در اختیار علاقمندان قرار می دهد. همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده می کنید، این گوشی از طراحی نسبتا مشابهی با G6 برخوردار خواهد بود به طوری که در قسمت پشتی، شاهد استفاده از دوربین دوگانه خواهیم بود که در زیر آن، سنسور اثر انگشت جای گرفته است.
به نظر می رسد که بدنه پشتی این گوشی از شیشه طراحی خواهد شد و فریم آن، فلزی خواهد بود. درگاه USB-C  در قسمت پایینی و برند G7 نیز در بدنه پشتی مشاهده می شود. حاشیه نمایشگر گوشی به حداقل خواهد رسید به طوری که به نظر می رسد که نمایی تقریبا بدون حاشیه را به آن خواهد بخشید. قسمت بالایی و پایینی نمایشگر نیز بسیار جالب طراحی شده و خروجی های اسپیکر و صدای مخاطب نیز از طراحی زیبایی برخوردارند.
ورودی 3.5 میلیمتری نیز همچنان در این گوشی حفظ شده و در قسمت بالایی بدنه و دکمه پاور در سمت راست و دکمه تنظیم صدا نیز در سمت چپ مشاهده می شوند. گفته می شود که G7 در رنگ های نقره ای، قرمز و سبزآبی عرضه خواهد شد. متاسفانه در این ویدیو، هیچ اشاره ای به مشخصات فنی این اسمارت فون نشده است

مشاهده لیست قیمت به روز انواع گوشی ال جی در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد تماشا کنید: ال‌جی G7 احتمالا به دوربین دوگانه و نمایشگر بدون حاشیه مجهز خواهد بود


* الزامی
* الزامی