سونی از دوربین عکاسی a7R III با فوکوس خودکار سریع‌تر و باتری‍ قوی‌تر رونمایی کرد

پنج‌شنبه 4 آبان 1396
صوتی و تصويری
سونی از دوربین فول فریم بدون آینه جدید خود تحت عنوان a7R III که به یک سنسور 42.4 مگاپیکسلی مجهز شده، رونمایی کرد
این دوربین جدید، برخلاف مدل قبلی خود از فیلتر Aliasing بهره نمی برد، اما یک جوی استیک انتخاب نقطه فوکوس، دکمه AF-on و دو درگاه کارت حافظه میکرو اس دی به آن اضافه شده است.
همچنین، شاهد استفاده از سوکت همگام‌سازی فلش و باتری مجهز به ظرفیت بیشتردر این محصول هستیم. دوربین a7R III، به پردازنده سریع‌تر Bionz X مجهز و با شاتری جدید با ویبره پایین ترکیب شده و امکان عکاسی با فوکوس خودکار کامل را با سرعت 10 فریم بر ثانیه در حالت شاتر الکترونیکی و مکانیکی فراهم می کند. این دوربین قادر است به صورت متوالی، 78 تصویر فشرده و یا 28 تصویر RAW را ثبت کند.
لرزشگیر درونی 5 محوره این دوربین نیز بروزرسانی شده و باتری جدید آن نیز از نوع NP-FZ100 است که طول عمری دو برابر باتری مدل قبلی یعنی a7R II را به ارمفان خواهد آورد
محصول جدید سونی قادر است ویدیوهایی با رزولوشن UHD 4K (3840 در 2160) را در دو حالت فول فریم و یا سوپر 35 ضبط کند. در حالت فول فریم، ویدیوها از نویز بیشتر و وضوح و محدوده دینامیک کمتری برخوردارند. اما در حالت سوپر 35، ویدیوهای شارپ‌تری ثبت می شوند و سونی این قول را داده تا کیفیت ویدیوها در هر دو حالت را ارتقا دهد

مشاهده کیفیت فیلم برداری در حالت 4k
را داده تا کیفیت ویدیوها در هر دو حالت را ارتقا دهد.
این دوربین از قابلیتی ویژه عکاسان طبیعت بهره می برد که حالت مولتی شات رزولوشن نام دارد که نتیجه عکاسی در چنین حالتی، عکس هایی باکیفیت و وضوح بسیار بالایی را به دنبال خواهد داشت و میزان نویز نیز به کمترین حد ممکن خواهد رسید.
سونی به همراه این دوربین، از یک لنز جدید نیز به نام FE-24-105mm F4 G OSS رونمایی کرده است. درواقع، این لنز جزو یکی از سبک‌ترین لنزهای فول فریم 24-105 با گشودگی دیافراگم f/4 است وبه گفته سونی، شارپ‌تر از مدل های تولید شده توسط کمپانی کانن و نیکون است. گفتنی است این شرکت قیمت دوربین a7R III را برابر با 3199 دلار تعیین کرده که البته این قیمت تنها برای بدنه دوربین است. لنز نام برده نیز با قیمت 1299 دلار روانه بازار خواهد شد.

بهترین قیمت اتواع دوربین های عکاسی دیجیتال در بازار ایران




نظرات کاربران در مورد سونی از دوربین عکاسی a7R III با فوکوس خودکار سریع‌تر و باتری‍ قوی‌تر رونمایی کرد


* الزامی
* الزامی