تصویری جدید از گوشی وان پلاس 5T منتشر شد؛ نمایشگر فول اسکرین با حداقل حاشیه

سه‌شنبه 2 آبان 1396
موبايل
بر اساس آخرین شنیده ها، کمپانی وان پلاس در حال ساخت گوشی جدیدی تحت عنوان وان پلاس 5T است
گفته می شود در ماه نوامبر یعنی ماهی که در آن شاهد عرضه مدل وان پلاس 3T بودیم، روانه بازار خواهد شد.
تا به امروز، اطلاعات نسبتا کمی در خصوص این اسمارت فون به بیرون کرده بود، اما اخیرا تصویری منتسب به این گوشی در فضای وب منتشر شده که اگرچه تمامی نمای جلویی و پشتی این محصول در آن مشخص نیست، اما بااین حال، فریم، اطلاعاتی را در خصوص حاشیه ها و نمایشگر وان پلاس 5T در اختیار علاقمندان قرار می دهد.
با توجه به این تصویر، به نظر نمی رسد که سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر تعبیه شده باشد و شواهد نشان می دهد که این گوشی به یک نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل و نسبت ابعاد 18:9 برخوردار باشد. در صورت درست بودن چنین مشخصاتی، شاهد تغییر اساسی در گوشی های وان پلاس خواهیم بود چرا که وان پلاس 5 از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p و نسبت ابعاد قدیمی 16:9 رونمایی و روانه بازار شد.
جدای از صفحه نمایش بزرگ‌تر و به حداقل رسیدن حاشیه نمایشگر، این گوشی احتمالا به فریم آلومینیومی مجهز خواهد بود و اسپیکرهای آن نیز در سمت چپ تعبیه خواهند شد. همچنین، پیش بینی می شود که وان پلاس 5T از باتری بزرگ‌تری نسبت به وان پلاس 5 برخوردار باشد. متاسفانه هنوز زمان دقیقی برای رونمایی و عرضه این گوشی در دست نیست و وان پلاس نیز، واکنشی را در خصوص این شایعات از خود نشان نداده است.

مشاهده قیمت به روز گوشی های وان پلاس در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد تصویری جدید از گوشی وان پلاس 5T منتشر شد؛ نمایشگر فول اسکرین با حداقل حاشیه


* الزامی
* الزامی