تبلت جان‌سخت گلکسی تب اکتیو 2 سامسونگ رونمایی شد

شنبه 29 مهر 1396
موبايل
پس از انتظار شایعات و خبرهای متعدد، بالاخره کمپانی سامسونگ از تبلت جان سخت جدید خود به نام Galaxy Tab Active 2 پرده برداشت
محصولی که از مقاومت بالایی در برابر فشار زیاد، دمای بالا، شرایط نامساعد محیط، ضربات ناشی از لرزش و همچنین نفوذ آب برخوردار است و توانسته مجوزهای نظامی را نیز کسب کند.
گلکسی تب اکتیو 2 از گواهینامه IP68 برخوردار است که امکان کار با دستگاه به مدت نیم ساعت و در عمق یک و نیم متری را بدون بروز کوچک‌ترین مشکلی فراهم می کند. نمایشگر این تبلت نیز به گونه ای طراحی شده که حتی با دست های خیس نیز می توان با آن کار کرد.
از جمله مشخصات اعلام شده برای این محصول می توان به نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن 800 در 1280 پیکسل، پردازنده هشت هسته ای اگزینوس 7870، تراشه گرافیکی Mali-T830، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا تا 256 گیگابایت از طریق کارت میکرو SD، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 4450 میلی آمپری اشره کرد.
این تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید نوقا و قابلیت امنیتی Knox 2.8 عرضه خواهد شد. روش های مختلفی اعم از سنسور اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره برای افزایش امنیت دستگاه و به منظور قفل کردن تبلت در نظر گرفته شده است. همچنین، گلکسی تب اکتیو 2 از قلم S Pen نیز پشتیبانی می کند که البته این قلم در برابر نفوذ آب و گردوغبار نیز مقاوم است. هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه این محصول اعلام نشده است.

مشاهده لیست قیمت به روزانواع تبلت در بازار ایران


نظرات کاربران در مورد تبلت جان‌سخت گلکسی تب اکتیو 2 سامسونگ رونمایی شد


* الزامی
* الزامی