پورشه از قایق لوکس خود با نام GTT 115 رونمایی کرد

شنبه 1 مهر 1396
خودرو
یکی از انتقادهایی که همواره به کمپانی آلمانی پورشه وارد می شود، طراحی نسبتا مشابه خودروهای این شرکت است.
اما یکی از زیرمجموعه های این شرکت بزرگ به نام پورشه دیزاین که اخیرا به Studio F.A. Porsche تغییر نام پیدا کرده، در تلاش است تا با عرضه محصولاتی متنوع و البته با طراحی متفاوت، این طرز فکر را نسبت به این کمپانی تغییر دهد.
این مجموعه در طی ماه های اخیر گجت هایی همچون ساعت هوشمند، کفش کتانی، عینک آفتابی و حتی هارد درایو اکسترنال را تولید و روانه بازار کرده است. اما Studio F.A. Porsche اخیرا خود را  از قید محصولات کوچک و جمع و جور رها کرد و از قایق لوکس و پیشرفته ای تحت عنوان GTT 115 Superyacht پرده برداشت
طول این قایق به 35 متر می رسد و توان آن نیز از طریق دو موتور دیزلی MAN V 12 با قدرت تولید نیرویی معادل 1650 اسب بخار تامین می شود. سرعت این قایق برابر با 21 گره دریایی معادل 40 کیلومتر برساعت حرکت کند و تا 3400 مایل دریایی معادل 3600 کیلومتر مسافت را بپیماید. گفتنی است این قایق با همکاری شرکت Dynamiq طراحی و ساخته شده است.  
این استودیوی طراحی عنوان کرده که در فضای داخلی این قایق، با الهام از مدل مفهومی Mission E Brown طراحی شده است. در ساخت کف کابین از چوب استفاده شده که در کنار چرم های لوکس و تجهیزات مدرن، نمایی چشم نواز را به این قسمت بخشیده است.  گفتنی است تنها 7 نمونه از قایق ساخته شده و قرار است هر کدام با قیمت 16.7 میلیون دلار به فروش برسند.






نظرات کاربران در مورد پورشه از قایق لوکس خود با نام GTT 115 رونمایی کرد


* الزامی
* الزامی