قیمت و زمان عرضه آیفون X اعلام شد

یک‌شنبه 26 شهریور 1396
موبايل
مینگ-چی کو از تحلیلگران برجسته محصولات اپل که پیش‌تر قیمت 1000 دلاری آیفون X را پیش‌بینی کرده بود، به تازگی اطلاعات جدیدی را در خصوص قیمت و زمان عرضه این گوشی ارائه کرده است.
طبق گفته های آقای کو، مدل پایه آیفون X که از حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می برد، با قیمت 999 دلار عرضه خواهد شد و مدل مجهز به حافظه 256 گیگابایتی نیز با قیمت 1149 دلار به دست خریداران خواهد رسید.
قیمت بالاتر آیفون ایکس  در برابر آیفون 8 و آیفون 8 پلاس، به دلیل استفاده از قطعاتی عنوان شده که هزینه ساخت و سفارش آن ها، 50 الی 60 بیشتر از قطعات مورد استفاده در دیگر مدل های آیفون است. به عنوان مثال، هزینه استفاده از یک نمایشگر OLED در گوشی آیفون X برابر با 70 دلار عنوان شده و این در حالیست که نمایشگرهای LCD برای اپل حدود 40 دلار آب می خوردند.
البته اپل تنها شرکتی نیست که امسال قسمت محصولات خود را افزایش داده چرا کمپانی هایی همچون سامسونگ و ال جی نیز اخیرا پرچمداران خود را که از نمایشگرهای بدون حاشیه بهره می برند، با قیمتی بلاتر از مدل های عرضه شده در سال قبل، روانه بازار کردند. گفتنی است پیش فروش آیفون X از 27 اکتبر و عرضه آن نیز از 3 سپتامبر آغاز خواهد شد.
 

نظرات کاربران در مورد قیمت و زمان عرضه آیفون X اعلام شد


* الزامی
* الزامی