با محبوب‌ترین گوشی‌های هفته آشنا شوید

دوشنبه 23 مرداد 1396
موبايل
با محبوب ترین گوشی های هفته گذشته از نگاه کاربران وب سایت معتبر جی اس ام آرنا آشنا شوید
در هفته گذشته، گوشی آیفون ۶ اس اپل توانست با کنار زدن رقبای قدرتمندی از شرکت های سامسونگ، نوکیا و شیائومی، عنوان محبوب‌ترین گوشی هفته را از آن خود کند. این گوشی که دو سالی از عمر آن می گذرد، توانست در نهایت شگفتی همگان، از گلکسی J7 پرو و نوکیا ۸ که به ترتیب در رده های دوم و سوم این فهرست قرار گرفته اند، عبور کند و برند اپل را در این هفته، محبوب‌تر از سایر برندها معرفی کند

در رتبه چهارم، گوشی لنوو K8 Note جای گرفته که توانسته با رشدی قابل توجه، جایگاه خود از رده هفتم، به رده چهارم برساند. پس از آن پرچمدار امسال سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و به دنبال آن ردمی نوت ۴ را مشاهده می کنید، که هر دو به نسبت هفته گذشته، سقوط دو رده ای را تجربه کردند و در جایگاه پنجم و ششم قرار گرفتند.
رده های هفتم و هشتم این هفته نیز به گوشی های گلکسی J7 پرایم و ردمی ۴ (۴ ایکس) رسید. این دو اسمارت فون در هفته گذشته به ترتیب در رده های پنجم و ششم جای گرفته بودند. و اما تنها اسمارت فونی که توانست رتبه خود را حفظ کند، آیفون ۶ اپل بود که همانند هفته گذشته، جایگاه نهم را از آن خود کرده است و در نهایت، گوشی دیگری از شرکت سامسونگ به نام گلسی J7 مکس را مشاهده می کنید که به عنوان دهمین گوشی محبوب هفته شناخته می شود.

مقام اول در کمال شگفتی: Apple iPhone 6s
این گوشی هنوز وارد بازار ایران نشده است

قیمت به روز انواع گوشیهای موجود لنوو در بازار ایران را اینجا ببینید

مقام پنجم: Samsung Galaxy S8
این گوشی هنوز وارد بازار ایران نشده است


لیست قیمت به روز انواع گوشی در بازار ایران را اینجا ببینید

نظرات کاربران در مورد با محبوب‌ترین گوشی‌های هفته آشنا شوید


* الزامی
* الزامی