گوشی موتو Z2 فورس ادیشن به همراه موتوماد 360 Camera رونمایی شد

چهارشنبه 4 مرداد 1396
موبايل
بالاخره پس از ماه ها انتظار، کمپانی موتورولا از گوشی جدید خود به نام موتو Z2 فورس ادیشن پرده برداشت
بالاخره پس از ماه ها انتظار، کمپانی موتورولا از گوشی جدید خود به نام موتو Z2 فورس ادیشن پرده برداشت. محصولی که پیش‌فروش آن از امروز در بسیاری از کشورهای جهان آغاز شده و قرار است در رنگ های مشکی، طلایی و خاکستری روانه بازار شود.
این اسمارت فون از نمایشگر 5.5 اینچی کوآد اچ دی POLED با قابلیت ضدشکنندگی بهره می برد و بدنه آن نیز به لطف برخورداری از آلومینیوم سری ۷۰۰۰، از مقاومت بالایی برخوردار است. در قسمت پشتی این گوشی، سیستم دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه دیافراگم f/2.0 جای گرفته است به طوری که یک سنسور از نوع مونوکروم بوده و دیگری مسئولیت ثبت رنگ را بر عهده دارد.
این گوشی به صورت پیش فرض از دو سنسور برای عکاسی استفاده می کند و می توان با عمق بخشیدن به تصاویر، عکس های متفاوتی را ثبت کرد. همچنین می توان با سنسور ثانویه این دوربین، عکس های مونوکروم گرفت. از جمله قابلیت های این دوربین می توان به فوکوس خودکار لیزری، PDAF و ضبط ویدیو با رزولوشن 4K اشاره کرد.
در خصوص سایر مشخصه های این گوشی نیز باید گفت که موتو Z2 فورس ادیشن از ویژگی هایی همچون پردازنده اسنپدراگون 835، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل ارتقا، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، پشتیبانی از دو سیم کارت، تراشه NFC، وای فای، بلوتوث، USB-C و سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا بهره می برد. ظرفیت باتری این گوشی از 3500 میلی آمپر ساعت در مدل سال قبل، به 2730 میلی آمپر ساعت تقلیل یافته است. این گوشی همچنین از تمامی موتوماد ها پشتیبانی می کند.
موتورولا در این مراسم از موتوماد 360 Camera نیز رونمایی کرد که قادر به ضبط ویدیوهای 360 درجه با رزولوشن 4K و صدای سه بعدی است. قیمت این موتوماد برابر با 299 دلار تعیین شده و عرضه آن از ۱۰ آگوست آغاز می شود.

قیمت روز گوشیهای موتورولا در بازار ایران را اینجا ببینید


نظرات کاربران در مورد گوشی موتو Z2 فورس ادیشن به همراه موتوماد 360 Camera رونمایی شد


* الزامی
* الزامی