۵ حقیقت در مورد خودروی لوکس 2017 BMW 540i - xDrive

سه‌شنبه 3 مرداد 1396
خودرو
کمپانی آلمانی بی‌ام‌و اخیرا در جریان نمایشگاه وین اتریش، از مدل ۲۰۱۷ خودروی 540i xDrive خود رونمایی کرد که در واقع، مدل تکامل یافته‌ای از نسل های پیشین این خودرو محسوب می شود
دستاورد جدید مهندسان بی ام و به آخرین تکنولوژی های روز دنیا مجهز شده و قادر است به لطف طراحی بدنه شیک و چشم نواز خود، نگاه هر خریداری را به خود جلب کند.
در ادامه قصد داریم تا به ۵ مورد از ویژگی های این عضو جدید خانواده اتومبیل های بی ام و اشاره کنیم. با دیجی آنلاین همراه باشید.

1.  عملکرد مطلوب موتور خودرو
نباید عملکرد بالقوه خودروی 2017 BMW 540i xDrive را با توانایی آن در جذب کردن راننده اشتباه گرفت، چرا که دو مسئله کاملا متفاوت با یکدیگر هستند. در مورد عملکرد باید عنوان کرد که این خودرو از موتور 3 لیتری توربوشارژ شش سیلندر با توان 335 اسب بخار و گشتاور 323 نیوتن متر بهره می برد و قادر است صفر تا صد را ظرف 4.7 ثانیه پر کند؛ این یعنی مدل ۲۰۱۷ سری ۵ بی ام و، یکی از سریع‌ترین های کلاس خود محسوب می شود. جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک این خودرو از عملکرد مطلوبی در موقعیت های مختلف برخوردار است. فرمان این خودرو بسیار دقیق عمل می کند و عملکرد سیستم تعلیق نیز راضی کننده است.

2.   کابین جادار و راحت


تجربه چندین ساله در عرضه خودروهایی در مدل های مختلف از قبیل سدان و شاسی بلند، سبب شده تا مهندسان این کمپانی به چم و خم طراحی کابین خودروها مسلط گردند. فضای داخلی این خودرو به گونه ای طراحی شده که بر راحتی راننده و همچنین سرنشینان تمرکز شده است. دمپرهای به کار رفته در این خودرو، مهار ضربه ها و دست اندازهای احتمالی را به دنبال خواهد داشت به طوری که میزان تکان های کابین، به کمترین حد ممکن خواهد رسید. از این رو، 2017 BMW 540i xDrive می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای مسافرت های با مسافت های طولانی باشد.

3.  قیمت نسبتا زیاد برای مدل پیشرفته
قیمت پایه 2017 BMW 540i xDrive برابر با 60 هزار دلار تعیین شده که البته برای خودرویی در این کلاس، به هیچ وجه غیرمعقول به نظر نمی رسد. اما متاسفانه، اگر بخواهید همه قابلیت ها و امکانات به کار رفته در این خودرو را داشته باشید می بایست برای خرید این خودرو حدود ۸۵ هزار دلار بپردازید. از میان قابلیت هایی که در مدل ۸۵ هزار دلاری مشاهده می شود می توان به مواردی همچون گرمکن صندلی، ویژگی های امنیتی، نمایشگر جلوی راننده، درب های مجهز به قابلیت بسته شدن آرام، رادیوی ماهواره ای، پوشش سرامیکی به جای پوشش پلاستیکی داشبورد و کنسول مرکزی، چراغ های جلوی LED، کروز کنترل آداپتیو، قابلیت های پیام رسانی، اپل کار پلی، چرم Neppa، پارک کردن از راه دور و یا همان ریموت پارک و نایت ویژن اشاره کرد.

4  برخورداری از پلتفرمی مشابه با سری ۷ بی‌ام‌و
از جمله مورادی که 2017 BMW 540i xDrive از مدل های سری ۷ به ارث برده، پلتفرم این سری از خودروهای بی ام و است. در واقع، طول این خودرو حدود ۱.۵ اینچ بیشتر از نسل قبلی طراحی شده و وزن آن نیز به دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت در ساخت این خوردو همانند آلومینیوم، به نسبت مدل های قبلی کمتر است. اقدامی تحسین برانگیز از سوی طراحان بی ام و که همواره تلاش کرده اند تا حجم و همچنین وزن خودروهای جدید خود کاهش دهند.

5-سیستم پارک از راه دور خودور، عملاً بی فایده است  
شرکت بی ام و در این اتومبیل، قابلیت پیشرفته پارک از راه دور خودرو را تعبیه کرده است. قابلیتی که از طریق ریموت اختصاصی خودرو امکان پذیر است. البته این ویژگی پیش از این بر روی اپلیکشین اختصاصی این شرکت نیز وجود داشت و این یعنی، خریداران می بایست هزینه ای اضافی را برای قابلیتی که از قبل در سری از خودروها وجود داشت و می توانستند از طریق گوشی موبایل خود انجام دهند، پرداخت کنند. حتی اپلیکیشن مربوطه از امکانات دیگری همچون میزان سوخت باقی مانده، وضعیت قفل بودن درب ها و تنظیم هوای خروجی و ورودی داخل کابین برخوردار است. و اما در خصوص استفاده از قابلیت پارک از راه دور خودرو باید گفت که حتما فرد می بایست در نزدیکی خودرو قرار گیرد و از راه دور، خودرو را به جلو و یا عقب هدایت کند. البته تنها می توان تا 1.5 برابر طول خودرو، آن را به عقب و یا جلو هدایت کرد. اما آن چه که می تواند شما را از پارک خودرو در این حالت، پشیمان کند، سختی کار با ریموت است به طوری که ممکن است نتوانید خودرو را به طور دقیق در محل مورد نظر قرار دهید و فضا را برای سایر خودروهایی که قصد پارک کردن دارند، تنگ کنید ودر محجوع این قابلیت کارایی چندانی ندارد

نظرات کاربران در مورد ۵ حقیقت در مورد خودروی لوکس 2017 BMW 540i - xDrive


* الزامی
* الزامی