هم‌اکنون 5 میلیون کاربر از گوشی‌های Mi2 و Mi 2S شیائومی استفاده می‌کنند

پنج‌شنبه 29 تیر 1396
موبايل
برخی از کاربران تمایل چندانی به تعویض گوشی های خود ندارند و تا زمانی که یک دستگاه کار کند، از آن استفاده می کنند
این افراد هرگز مجذوب ویژگی ها و قابلیت های موجود در گوشی های جدید نمی شوند. گواه این ادعا، 5 میلیون کاربری هستند که هم اکنون در حال استفاده از گوشی های قدیمی می 2 و می 2 اس شیائومی هستند.
لی جون، مدیرعامل شیائومی به تازگی در شبکه اجتماعی ویبو چین با ابزار شگفتی در خصوص این آمار و ارقام، اعلام کرد که نمی داند که دقیقاً چه چیزی سبب شده تا این افراد، همچنان به استفاده خود از این گوشی ها ادامه بدهند. از این رو، وی از فالوورها یا به طور دقیق‌تر، کاربران این دو گوشی 4.3 خواسته تا دلایل خود را را در این خصوص اعلام کنند.
در واقع، گوشی هایی با چنین نمایشگر کوچکی کمتر در بازار یافت می شود و حتی مدل کامپکت شرکت سونی نیز، از نمایشگر 4.6 اینچی بهره می برد. البته شرکت اپل اخیر گوشی آیفون SE را که از نمایشگر 4 اینچی برخوردار بود، روانه بازار کرد که با استقبال نسبتاً قابل توجهی از سوی خریداران همراه شد. از این رو، نمی توان ادعا کرد که گوشی هایی با چنین ابعادی دیگر محبوبیتی در میان کاربران ندارند. به همین دلیل است که علاقه مندان به گوشی های جمع و جور در نبود گزینه های محدود بازار، همچنان به استفاده از گوشی های می 2 و می 2 ای که به ترتیب، پنج و چهار سال از عمر آن ها می گذرد، روی می آورند.

نظرات کاربران در مورد هم‌اکنون 5 میلیون کاربر از گوشی‌های Mi2 و Mi 2S شیائومی استفاده می‌کنند


* الزامی
* الزامی