افشای تصاویری جدید از آیفون ۸؛ دکمه بزرگ پاور که می‌تواند مجهز به حسگر اثرانگشت باشد

سه‌شنبه 27 تیر 1396
موبايل
اخیرا تاچ آی‌دی دردسرهای زیادی را برای اپل و مهندسان این شرکت به وجود آورده است
شواهدی به دست آمده که نشان می دهد حسگر اثر انگشت در نسل جدید گوشی های این شرکت، به دکمه پاوری که در قسمت کناری دستگاه جای می گیرد، اضافه خواهد شد.
در همین رابطه، ساعاتی پیش، یکی از تولیدکنندگان قاب گوشی به نام Nudus، تصاویری سه بعدی را از گوشی امسال اپل موسوم به آیفون ۸ ارائه کرده که مطابق با آن چه که در تصاویر زیر می بینید، دکمه پاور کمی بزرگ‌تر از حد معمول طراحی شده است. البته اپل اخیرا پتنتی مشابه را برای این طراحی ثبت کرده بود و از این رو، ادعای مطرح شده چندان هم بی ربط نخواهد بود.



گفته می شود که دکمه هوم در آیفون ۸، به صورت دیجیتالی در نمایشگر 5.8 اینچی این گوشی استفاده خواهد شد و به عنوان بخش جدیدی از Function Area، کاربردهای نوتیفیکیشنی برای آن پیش بینی شده است. از این طریق، فضای بیشتری در قسمت بالایی نمایشگر ایجاد خواهد شد که می توان از آن برای استفاده از دوربین سلفی و یا سایر سنسور مورد استفاده قرار داد.
از دیگر تغییرات مورد انتظار برای این گوشی می توان به سیستم دوربین دوگانه ای در قسمت پشتی دستگاه اشاره کرد که به صورت عمودی در کنار هم قرار خواهند گرفت. شنیده شده که این دوربین از فناوری های واقعیت مجازی و یا واقعیت افزوده نیز پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، خبری از درگاه USB-C و همچنین ورودی 3.5 میلیمتری هدفون در این گوشی نخواهد بود

توجه: مطالب و تصاوير درج شده در  اين خبر بر اساس شايعه ها و شنيده ها می باشد و ممکن است در هنگام معرفی رسمی محصول  مشخصات و تصاوير آن  با مواردی که ذکر شد متفاوت  باشد


بهترین قیمت انواع اپل  آیفون در بازار ایران را اینجا ببینید






نظرات کاربران در مورد افشای تصاویری جدید از آیفون ۸؛ دکمه بزرگ پاور که می‌تواند مجهز به حسگر اثرانگشت باشد


* الزامی
* الزامی