طراحی گوشی پیکسل XL2 گوگل را در اینجا ببینید

پنج‌شنبه 22 تیر 1396
موبايل
اخیرا تصاویری از جدیدترین اسمارت¬فون کمپانی گوگل موسوم به پیکسل ایکس ال 2 که قرار است طی یکی دو ماه آینده معرفی شود، در فضای وب منتشر شده که شکل و شمایل احتمالی این گوشی را در ذهن علاقه­مندان شکل می دهد.

اسمارت فونی که قرار است توسط کمپانی ال­جی تولید شود و گفته می شود اندازه آن از مدل سال قبل یعنی پیکسل ایکس ال، کمی بزرگ­تر خواهد بود. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، مهندسان ال جی در ساخت این گوشی، از زبان طراحی مشابه با مدل سال قبل استفاده کردند اما تغییراتی را نیز در آن اعمال کرده اند که می تواند برای کاربران جالب توجه باشد.
در قسمت جلویی این گوشی از یک نمایشگر 6 اینچی امولد با نسبت ابعاد 18:9 استفاده خواهد شد. شیشه به کار رفته به صورت منحنی طراحی شده اما صفحه نمایش آن، منحنی نیست. همانند جی 6 ال جی و گلکسی اس 8 سامسونگ، این اسمارت فون از حاشیه نمایشگر بسیار باریکی در قسمت جلویی برخوردار است؛ اما همانند می میکس شیائومی و یا Essential Phone کاملا بدون حاشیه نیست.
در قسمت پشتی اما، از یک قسمت شیشه ای در نیمه بالایی دستگاه استفاده شده که اندازه آن از آن چه که در مدل سال قبل دیده بودیم، کوچک­تر است. همچنین، یک لنز دوربین به همراه فلش LED و سنسور اثر انگشت را در این قسمت مشاهده می کنیم. هیچ رد و نشانه ی از خطوط آنتن بر روی بدنه دستگاه رویت نمی شود که یکی از نقاط قوت پیکسل ایکس ال 2 محسوب خواهد شد.
در این تصاویر، ورودی 3.5 میلیمتری هدفون مشاهده نمی شود، اما فعلا نمی توان به حذف این قابلیت اشاره کرد چرا که ال جی تاکنون در خصوص برداشتن این ورودی، هیچگونه اظهارنظری نکرده است. گفته می شود که این گوشی همانند اسمارت فون U11 کمپانی اچ تی سی از فناوری مشابه اج سنس (edge sense) بهره خواهد برد. قابلیتی که به کاربران اجازه می دهد تا با لمس لبه های کناری دستگاه، دستورات متفاوتی همچون فعال کردن دستیار دیجیتالی گوگل اسیستنت را اجرا کنند.

نظرات کاربران در مورد طراحی گوشی پیکسل XL2 گوگل را در اینجا ببینید


* الزامی
* الزامی