سامسونگ معتقد است نمایشگر گلکسی اس 8 هاله‌ی قرمز ندارد

پنج‌شنبه 31 فروردین 1396
موبايل
در حالی که گزارش‌هایی از هاله‌ی قرمز رنگ صفحه نمایش گلکسی اس 8 منتشر شده بود، سامسونگ این موضوع را نقص گوشی نمی‌داند.
روز گذشته برخی از کاربران و خریداران اولیه‌ی گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ در کره‌ جنوبی از مشکل هاله‌ی قرمز رنگ نمایشگر پرچم‌دار جدید این غول کره‌ای خبر داده بودند. مسئولان سامسونگ با اینکه تلویحا این خبر را تأیید کرده‌اند، اما اعتقاد دارند این موضوع ارتباطی با نقص اساسی در گوشی مورد نظر ندارد.
به گزارش The Investor، بعد از اینکه تعدادی از خریداران گلکسی اس 8 سامسونگ طی دو روز گذشته شکایت خود را نسبت به هاله‌ی قرمز رنگ صفحه نمایش ابراز کردند، سامسونگ اعلام کرد مشکل قرمز شدن نمایشگر گلکسی اس 8 به‌راحتی از طریق تنظیمات بهینه‌سازی رنگ مرتفع می‌شود.
فروش پرچم‌داران جدید سامسونگ از ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) در کره جنوبی آغاز شده است و فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از روز جمعه در بازار آمریکا و دیگر بازار‌های جهانی نیز شروع خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست چه تعداد از کاربران از چنین مشکلی رنج می‌برند؛ اما ویدیوهای اولیه از گلکسی اس 88 که بعد از عرضه‌ی این گوشی در یوتیوب منتشر شده است، چیزی از مشکل مورد بحث را نشان نمی‌دهند. نمونه‌های بررسی‌شده توسط منابع مختلف نیز چنین مشکلی ندارند.
The Investor می‌گوید برخی از متخصصان صنعت گوشی‌های هوشمند معتقد هستند ممکن است این موضوع از مشکلات جدی نشأت گرفته باشد. بر اساس این گزارش، تراشه‌های معیوب دستگاه ممکن است باعث بروز مشکل در پردازنده‌ی گرافیکی شده باشد. نمایشگر امولد گلکسی اس 8 نیز می‌تواند علت دیگر این مشکل باشد، چرا که سامسونگ از فناوری قرمز عمیق (Deep red) استفاده کرده است تا مشکل قبلی که رنگ نمایشگرهای این کمپانی به آبی متمایل بود، برطرف شود.
در این گزارش آمده است که یکی دیگر از دلایل بالقوه‌ی مشکل هاله‌ی قرمز رنگ صفحه نمایش گلکسی اس 8 می‌تواند ارتفاع محصول باشد. نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ می‌تواند باعث ناپایداری سازه‌ی گوشی شود.
باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا گزارش‌های بیشتری از هاله‌ی قرمز رنگ صفحه نمایش گلکسی اس 8 منتشر می‌شود و واکنش سامسونگ در این زمینه چیست.


حلمی غفاری

نظرات کاربران در مورد سامسونگ معتقد است نمایشگر گلکسی اس 8 هاله‌ی قرمز ندارد


* الزامی
* الزامی