آیا نوکیا 9 به زیبایی این طرح مفهومی خواهد بود؟

یک‌شنبه 27 فروردین 1396
موبايل
طرح های مفهومی همانطور که از نامشان پیداست چیزی جز طرح نیستند. اما گاهی این طرح های مفهومی آنقدر به واقعیت نزدیکند که دل هر بیننده ای را می ربایند.
 اگر نوکیا 9 نیز با ظاهری مشابه با آنچه در این طرح های مفهومی دیده می شود رونمایی شود می تواند خیلی ها را به خرید این گوشی ترغیب کند. این تصاویر که در فیسبوک و توسط Phone Designer منتشر شده اسمارت فونی را با نمایشگری 5.5 اینچی با نسبت 2:1 نشان می دهد که بر روی پنل جلویی از اسپیکرهای استریو برخوردار است که به زیبایی بر روی این گوشی با حاشیه های بسیار نازک قرار گرفته اند.
این گوشی از سیستم عامل اندروید O بهره می برد و بر روی پنل پشتی آن دوربین دوال به چشم می خورد. طراحی این گوشی بسیار زیبا و ظریف است و انتظار می رود اکثر پرچمداران سال آینده از ظاهری اینچنینی برخوردار باشند.
نوکیا 9 همان پرچمداری است که گفته می شود HMD Global قصد دارد برای رضایت خاطر طرفداران برند نوکیا در سه ماهه سوم 2017 راهی بازار کند. هنوز اطلاعات زیادی از این گوشی در دست نیست، اما گفته می شود این محصول به ویژگی های قابل توجهی مانند اسنپدراگون 835، لنزهای زایس، سیستم صوتی 360 درجه و مقاومت در برابر نفوذ آب مجهز باشد.
HMD Global که در حال حاضر مالک برند نوکیاست، احتمالا در سال 2017 تعدا 5 گوشی با این برند را معرفی خواهد کرد. در ادامه همراه با تک شات تصاویری از طرح های مفهومی نوکیا را مشاهده کنید.




نظرات کاربران در مورد آیا نوکیا 9 به زیبایی این طرح مفهومی خواهد بود؟


* الزامی
* الزامی