موتو سی و موتو سی پلاس؛ ارزان ترین گوشی های موتورولا

پنج‌شنبه 24 فروردین 1396
موبايل
موتو سی و موتو سی پلاس مجهز به تراشه مدیاتک با پردازنده ۴ هسته‌ای هستند و در رده‌ی گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت قرار می‌گیرند.
طبق گزارش‌ها، موتورولا دو محصول جدید به نام‌های موتو سی و موتو سی پلاس در دست ساخت دارد. این دو تلفن هوشمند دارای مشخصات سخت‌افزار قدرتمندی نیستند و برای بازار محصولات ارزان قیمت در نظر گرفته شده‌اند.
درواقع می‌توان موتو سی و موتو سی پلاس را ارزان‌ترین محصولات موتورولا دانست. البته قیمت این دو تلفن هوشمند هنوز مشخص نیست.
هر دو محصول جدید موتورولا از سیستم‌عامل اندروید 7 و نمایشگر 5 اینچی بهره می‌برند و تفاوت آنها اختلاف در رزولوشن‌‌شان خواهد بود. نمایشگر موتو سی دارای رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل است و نمایشگر موتو سی پلاس نیز از رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد.
در این تلفن‌های هوشمند از تراشه مدیاتک استفاده شده که دارای پردازنده ۴ هسته‌ای است و از ارتباطات LTE نیز بهره می‌برد. البته موتو سی دارای یک مدل 3G نیز خواهد بود.
موتو سی پلاس در دو حافظه رم ۱ و ۲ گیگابایتی عرضه می‌شود و دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی خواهد بود. در پشت این تلفن هوشمند از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و در جلوی این گوشی از یک دوربین ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. یک باتری باظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت نیز در این محصول به کار رفته که با توجه به مشخصات سخت‌افزاری و ابعاد نمایشگر می‌تواند ساعت‌ها کاربر را از شارژ مجدد موتو سی پلاس بی‌نیاز کند.
در طرف دیگر، موتو سی قرار دارد که همراه با ۱ گیگابایت رم عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند این تلفن هوشمند را در ظرفیت‌های ۸ یا ۱۶ گیگابایتی تهیه کنند. از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند می‌توان به باتری ۲۳۵۰ میلی‌آمپرساعتی، دوربین پشت ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.
متاسفانه اطلاعاتی در مورد زمان رونمایی و عرضه موتو سی و موتو سی پلاس منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که با گذشت زمان شاهد انتشار اخبار بیشتری از این محصولات جدید موتورولا باشیم.

یاشار فتحعلی زاده

نظرات کاربران در مورد موتو سی و موتو سی پلاس؛ ارزان ترین گوشی های موتورولا


* الزامی
* الزامی