سامسونگ تاییدیه مورد نیاز برای فروش گلکسی S8 در چین را دریافت کرد

سه‌شنبه 24 اسفند 1395
موبايل
گلکسی S8 اواخر ماه جاری میلادی در یک رویداد خبری در لندن و نیویورک رونمایی خواهد شد.
به این ترتیب سامسونگ تبلیغ این گوشی پرچمدار جدید را آغاز کرده است و یک آگهی تبلیغاتی نیز مربوط به گلکسی S8 در وطن خود یعنی کره جنوبی منتشر کرده است، اقدامی که بیشتر در پاسخ به استقابل خوب کاربران از گوشی جدید ال جی یعنی G6 انجام شده است. با نزدیک شدن به زمان رونمایی از گلکسی S8 سامسونگ به شدت در تلاش است تا تمامی موانع احتمالی پیش از رونمایی را از بین بردارد تا این گوشی پس از معرفی بدون دردسر آماده عرضه در کشورهای مختلف باشد
دستگاه‌های الکتریکی مصرفی جدید باید توسط نهادهای قانونی خاصی در کشورهای مختلف سراسر جهان مورد تایید قرار بگیرند. اگر شرکت‌ها تاییدیه‌های مذکور را برای دستگاه‌های خود دریافت نکنند، نمی‌توانند این محصولات جدید را در بازارهای مورد نظرشان بفروشند.
در حال حاضر چین یکی از پر سود و منفعت‌ترین بازارهای جهان برای فروش گوشی‌های هوشمند است. با وجود اینکه سامسونگ برای موفقیت در چین باید با تولیدکنندگان محلی گوشی‌های هوشمند از جمله شیائومی رقابت کند، نمی‌تواند پتانسیل فروش بالای خود را در این کشور نادیده بگیرد.
گلکسی S8 اکنون تاییدیه (China Compulsory Certification (CCC را دریافت کرده است، سامسونگ برای فروش محصولاتش در چین به این تاییدیه در کنار تاییدیه TENAA که معادل FCC است، نیاز دارد. گلکسی S8 پیش از این موفق به دریافت تاییدیه FCC در ایالات متحده شده است.
انتظار می رود که سامسونگ در تاریخ 21 آوریل سال جاری میلادی پرچمدار جدید خود را در بخش عمده‌ای از کشورهای جهان عرضه کند.

نظرات کاربران در مورد سامسونگ تاییدیه مورد نیاز برای فروش گلکسی S8 در چین را دریافت کرد


* الزامی
* الزامی