ال جی مقاومت G6 در برابر نفوذ آب را تأیید کرد

سه‌شنبه 3 اسفند 1395
موبايل
امروز ال جی تیزر تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرد که یکی از قابلیت های مهم پرچمدار G6 را به تصویر می کشد: مقاومت در برابر نفوذ آب.
در تیزر مذکور LG هیچ توضیح دیگری در مورد ویژگی جدید پرچمدار خود نداده و از همین رو مشخص نیست که موبایل مورد اشاره از چه استانداردی بهره خواهد برد اما انتظار می رود که G6 حداقل دارای IPx7 بوده؛ بدین معنا که مقاومت آن در برابر نفوذ مایعات مطابق با آنچه خواهد بود که در آیفون 7 دیده ایم (اگر بهتر نباشد).
همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید ال جی در تاریخ 8 اسفند ماه در کنگره جهانی موبایل بارسلون از اسمارت فون پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد. انتظار می رود G6 از اوایل ماه مارچ به برخی از بازارهای جهانی عرضه شود اما احتمالاً تا پیش از آوریل به خاک ایالات متحده راه نخواهد یافت.
گفتنی است علاوه بر قابلیت مقاومت در برابر آب، پیشتر صفحه نمایش 5.7 اینچی «فول ویژن» با رزلوشن 2880 در 1440، دوربین دوگانه با لنز واید و اندروید 7 نوقا به همراه رابط کاربری LG UX 6.0 تأیید شده بود.
لازم به ذکر است بر خلاف پرچمدار سال گذشته الی جی، G6 از طراحی ماژولار بهره نبرده اما با این حال بدنه آن کماکان از فلز ساخته شده است. بر اساس شایعات چیپست اسنپدراگون 821، حافظه رم 4 گیگابایتی، پورت USB-C، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و باتری غیر قابل تعویض 3200 میلی آمپر ساعتی از ویژگی های بارز این  تلفن همراه خواهد بود.

نظرات کاربران در مورد ال جی مقاومت G6 در برابر نفوذ آب را تأیید کرد


* الزامی
* الزامی