لنوو از لپ تاپ ThinkPad X270 رونمایی کرد

چهارشنبه 8 دی 1395
لپ تاپ
گر شما بیش از سبکی و کم ضخامت بودن لپ تاپ تان، به مقاومت آن اهمیت می دهید باید بدانید که لنوو در این راه همراه شما خواهد بود.
این روزها بسیاری از تولیدکنندگان لپ تاپ تمرکز خود را بر روی حمل آسانتر این سری محصولات قرار داده اند و به همین منظور هم لپ تاپ ها را تا حد امکان نازک و سبک کرده اند. این ایده بسیار جالب است، اما اگر شما بیش از سبکی و کم ضخامت بودن لپ تاپ تان، به مقاومت آن اهمیت می دهید باید بدانید که لنوو در این راه همراه شما خواهد بود. 

لنوو امروز از لپ تاپ ThinkPad X270 خود رونمایی کرد. به گفته لنوو، این لپ تاپ با هدف قابلیت حمل آسان طراحی شده است، اما در عین حال از مقاومت کافی برخوردار است تا کاربر بتواند در تمام روز آن را با خود به همراه داشته باشد. این لپ تاپ همچنین از عمر باتری قابل توجهی برخوردار است که به گفته لنوو به لطف برخورداری از معماری تنظیم دوگانه باتری می تواند تا 20 ساعت انرژی لازم برای این لپ تاپ را فراهم کند.
این لپ تاپ از جدیدترین پردازنده های Core i اینتل بهره می برد و می تواند با حداکثر 16 گیگابایت رم همراه شود. این پردازنده همچنین تا 2 ترابایت فضای هارددیسک یا 512 گیگابایت فضای حافظه PCIe SSD را در صورت لزوم پشتیبانی می کند. نمایشگر این لپ تاپ 12.5 اینچی و HD/FHD و لمسی است؛ سیستم عامل ویندوز 10 به صورت پیش فرض بر روی آن نصب است.
اگر از جمله افرادی هستید که به سیستم صوتی لپ تاپ اهمیت می دهید، نیز باید بدانید که تینک پد اکس 270 از فناوری دالبی برخوردار است. ThinkPad X270 با قیمت پایه 949 دلار و از ژانویه سال 2017 عرضه خواهدشد.




نظرات کاربران در مورد لنوو از لپ تاپ ThinkPad X270 رونمایی کرد


* الزامی
* الزامی