Google Assitant، وجه تمایز بزرگ پیکسل گوگل با نسل های پیشین گوشی های غول جستجو است

سه‌شنبه 13 مهر 1395
موبايل
گوگل دقایقی پیش نسل جدید گوشی هوشمندش را با نام پیکسل رونمایی کرد که به واسطه‌ی بهره‌گیری از Google Assistant تفاوت بسیاری با نسل‌های پیشین گوشی‌های گوگل دارد.
گوگل دقایقی پیش نسل جدید گوشی هوشمند خود را در دو نسخه با نام پیکسل و پیکسل ایکس ال رونمایی کرد. این گوشی‌های هوشمند ویژگی‌های بسیار جالب توجهی دارند که از این‌رو تفاوت بسیاری را با نسل‌های پیشین گوشی‌های هوشمند گوگل که با برند نکسوس راهی بازار شده‌اند، ایجاد کرده است. این تفاوت ریشه در نرم‌افزار دارد؛ در صورتی که تصور می‌کنید منظورمان بروزرسانی‌های امنیتی ماهیانه یا بروزرسانی سیستم‌عامل بسیار پیش‌تر از سایر گوشی‌های هوشمند اندرویدی هستید، پس باید بدانید که اشتباه می‌کنید، چراکه پیکسل‌های گوگل با Google Assistant همراه شده‌ است.
Google Assistant را باید پاسخ قاطع و قدرتمند گوگل به دستیارهای صوتی سایر کمپانی‌های صاحب نام در این حوزه خواند. به طور حتم دستیار هوشمند گوگل رقیبی جدی برای آلکسای آمازون و همچنین سیری اپل است.
ساندار پیچای به همراه همکارانش در گوگل اطلاعاتی را در خصوص پیشرفت هوش مصنوعی گوگل ارائه کردند. براساس اطلاعات ارائه شده صحت عملکرد هوش مصنوعی گوگل از ۸۹.۶ درصد در سال ۲۰۱۴ به بیش از ۹۳.۹ درصد در حال حاضر افزایش پیدا کرده است. هوش مصنوعی گوگل به مدد یادگیری ماشین قادر است تصاویر را مراتب بهتر از پیش برچسب گذاری کند.

حسین خلیلی صفا

نظرات کاربران در مورد Google Assitant، وجه تمایز بزرگ پیکسل گوگل با نسل های پیشین گوشی های غول جستجو است


* الزامی
* الزامی