لاجیتک از یک ماوس و کیبورد بلوتوث رونمایی کرد

پنج‌شنبه 12 شهریور 1394
کامپیوتر
لاجیتک امروز از کیبورد بلوتوث K380 و ماوس M535 رونمایی به عمل آورد
کیبورد یادشده در همین ماه از سراسر دنیا قابل خریداری خواهد بود. ماوس M535 نیز شرایط مشابهی دارد، با این تفاوت که ممکن است یک ماه دیگر در اختیار مشتریان اروپایی قرار بگیرد. این ماوس و کیبورد مناسب افرادی است که دوست ندارند از کیبورد و ترک پد لپتاپ برای کارهایشان استفاده کنند.
کیبورد K380 بلوتوث لاجیتک از اتصال سه دستگاه (شامل اسمارت فون، تبلت، لپتاپ و …) به خود پشتیبانی می کند و ضمنا دارای دکمه هایی تحت عنوان Easy-Switch است تا با آنها بتوان به آسانی میان دستگاه های متصل شده سوئیچ نمود.
لاجیتک می گوید که کار با این کیبورد به راحتی کار با کیبورد رایانه رومیزی شماست و ضمنا به صورت خودکار وسائل متصل شده را تشخیص داده و با دکمه های میان بر کنترل خواهد کرد. کیبورد یادشده برای کار نیازمند یک جفت باتری قلمی است، در رنگ های خاکستری و آبی عرضه می شود و قیمتی معادل ۳۹٫۹۹ دلار خواهد داشت.
در کنار این کیبورد، ماوس M535 بلوتوث را داریم که از یک دکمه قابل برنامه ریزی بهره می برد. با این دکمه، کاربر می تواند با سوایپ سه انگشتی میان اپلیکیشن ها جابجا شده یا به حالت Task View در ویندوز ۱۰ دسترسی داشته باشد.
لاجیتک اذعان داشته که ماوس مذکور، روی سطوح فلزی یا کاشی به مدد سنسور اپتیکال لیزری اش عملکرد خوبی خواهد داشت و ضمنا تنها با یک باتری نیم قلمی می تواند یک ماه کامل دوام بیاورد. برای این ماوس نیز قیمت ۳۹٫۹۹ دلار در نظر گرفته شده است.

نظرات کاربران در مورد لاجیتک از یک ماوس و کیبورد بلوتوث رونمایی کرد


* الزامی
* الزامی