ال جی نسل جدید گوشی هوشمند Bello را معرفی کرد

دوشنبه 29 تیر 1394
موبايل
ال جی سال گذشته گوشی‌های هوشمند سری L‌ خود را برای بازار‌های در حال توسعه معرفی کرد و حال این کمپانی نسل جدید گوشی‌هوشمند موسوم به بِلو را معرفی کرده است.

پس از نزدیک به یک سال از زمان عرضه‌ی اولین نسل از گوشی‌هوشمند بلو توسط ال‌جی، حال این کمپانی نسل جدید این گوشی را معرفی کرده است. گوشی‌های هوشمند رده پایین ال‌جی تقریبا امکانات نرم‌افزاری گوشی‌های رده بالای این کمپانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، هرچند از نظر سخت‌افزاری فاصله‌ی زیادی بین این دو سری گوشی‌هوشمند موجود است.
از جمله‌ی مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی با رزولوشن 854 در 480، تراشه‌ی MT6582 مدیاتک با پردازنده‌ی چهار هسته‌ای و فرکانس ۱.۳ گیگاهرتزی، یک گیگابایت حافظه‌ی رم و ۸ گیگابیت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق اسلات میکرو SD اشاره کرد. همچنین دوربین پشتی از وجود سنسور ۸ و دوربین سلفی از وجود سنسور ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. ارتباط 3G، وای فای و بلوتوث ۴ از جمله‌ی سایر قابلیت‌های این گوشی هوشمند است. انرژی مورد نیاز این گوشی نیز از طریق باتری ۲٫۵۴۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. ال‌جی این گوشی‌هوشمند را در دو نسخه‌ی تک و دو سیم کارته به همراه LG UX 4.0 و اندروید 5.1.1 آبنبات چوبی روانه‌ی بازار خواهد کرد.
این گوشی هوشمند با نام‌های متفاوتی در مناطقی نظیر اروپا، هند و آمریکای جنوبی روانه‌ی بازار خواهد شد.

حسین خلیلی صفا

نظرات کاربران در مورد ال جی نسل جدید گوشی هوشمند Bello را معرفی کرد


* الزامی
* الزامی