سیستم‌ عامل Watch OS 2 اپل رونمایی شد

سه‌شنبه 19 خرداد 1394
موبايل
اپل در کنفرانس خود که در حال برگزاری است از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل مخصوص اپل‌واچ با نام Watch OS 2 رونمایی کرد. در ادامه جزئیات مربوط به این سیستم‌عامل را مشاهده خواهید کرد
اپل‌واچ با استقبال بسیار خوب کاربران روبرو شد و از این رو اپل نیز تلاش می‌کند تا این ساعت را بیش از پیش توسعه دهد و بستر لازم برای توسعه‌ی اپلیکیشن‌های تحت ساعت هوشمند خود را ارائه کند.
 اپل توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها برای اپل‌واچ را ساده‌تر از قبل کرد و تلاش کرد تا توسعه‌دهندگان اکوسیستم‌ خود را تشویق به توسعه‌ی اپلیکیشن‌های تحت اپل‌واچ کند.  در سیستم‌عامل Watch OS 2، ساعت می‌تواند بصورت مستقیم با شبکه‌ی وای-فای ارتباط برقرار کند و به این ترتیب نیازی به استفاده از وای-فای آیفون ندارد.
اپلیکیشن‌های جدید تحت واچ‌او اس ۲ می‌توانند از میکروفون و اسپیکر استفاده کنند و حتی می‌توانند ویدیو را بر روی ساعت پخش کنند. تصور کنید بر روی صفحه‌نمایش ساعت، به تماشای فیلم بپردازید. به لطف نسل دوم سیستم‌عامل واچ‌ او‌اس و از اپلیکیشن HomeKit کاربر می‌تواند با دکمه‌ی چرخنده‌ی ساعت اپل‌واچ دمای خانه را کنترل کند.
اپل به همراه Watch OS 2 از چندین ابزار جدید برای توسعه دهندگان نیز رونمایی کرد تا بتوانند ساده‌تر از قبل اپلیکیشن‌های سازگار با اپل‌واچ را توسعه دهند. اپلیکیشن نقشه‌ی تحت اپل‌واچ نیز بهبود یافته است و حالا تمام مسیرها را نشان می‌دهد و اطلاعات مربوط به حمل و نقل عمومی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

مسعود یوسف نژاد

نظرات کاربران در مورد سیستم‌ عامل Watch OS 2 اپل رونمایی شد


* الزامی
* الزامی