اچ پی سری جدید نوت بوک تبدیل شدنی پاویلیون x360 را معرفی کرد

پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394
لپ تاپ
اچ‌پی از نوت بوک پاویلیون x360 خود که یک نسخه از نوت‌بوک‌های ویندوزی هیبریدی با قیمت مناسب است، رونمایی کرد. این نوت‌بوک در دو نسخه 11 و 13 اینچی عرضه می‌شود.
قیمت نسخه 11 اینچی نوت بوک جدید اچ‌پی 410 دلار است و به پردازنده پنتیوم N3700 و 4 گیگابایت رم مجهز است. البته در صورتی که 500 دلار بپردازید می‌توانید نو‌ت‌بوک خود را به یک پردازنده از سری Core M اینتل و البته حافظه 128 گیگابایتی SSD بروزرسانی کنید. 
اما نسخه 13 اینچی Pavilion x360  به پردازنده اینتل Core i3 و حافظه ذخیره‌سازی 500 گیگابایتی مجهز است و 530 دلار قیمت دارد. همچنین خریداران می‌توانند از طریق وب‌سایت شرکت اچ‌پی مشخصات نوت‌بوک مورد نظر خود را تعیین کنند.

همانطور که احتمالا حدس زده‌اید و از نام این مدل هم پیدا است، نمایشگر این نوت‌بوک به صورت 360 درجه می‌چرخد و امکان استفاده از نوت‌بوک را در موقعیت‌ها و حالت‌های مختلف فراهم می‌سازد. اچ‌پی این مدل‌ها را با نمایشگرهای قابل انتخاب اچ‌دی یا فول اچ‌دی عرضه می‌کند و هر دو مدل از فناوری صدای Bang & Olufsen بهره می‌برند. اگر از علاقه‌مندان لپ‌تاپ‌های ایسوس باشید احتمالا با کیفیت صدای فناوری Bang & Olufsen آشنایی دارید. این نوت‌بوک‌ها در رنگ‌های مختلف از جمله قرمز، نقره‌ای، بنفش و سبز روانه بازار خواهند شد.
هر دو مدل از  اردیبهشت در سایت اچ‌پی به فروش می‌رسند و از 31 خرداد نیز در بازارهای مختلف برای خرده‌فروشی در دسترس خواهند بود. نظر شما در مورد Pavilion x360 چیست؟

محسن کریمی


نظرات کاربران در مورد اچ پی سری جدید نوت بوک تبدیل شدنی پاویلیون x360 را معرفی کرد


* الزامی
* الزامی